ויראלי

אופירה אסייג מרוסקת מהבשורות הקשות: "ברברים, רוצחים, בלי לב"

המגישה מתקשה לעמוד בקושי הנפשי של המלחמה וכתבה נגד חיילי חמאס: "המחבלים מעזה הם ברברים, רוצחים, חיות אדם, נולדו בלי לב, אני מבקשת ממך נתניהו למחוק את עזה, לא פחות ואפשר יותר למחוק אותם. אנחנו בסוף ננצח, אבל המחיר כבד כבד"
מערכת ice |  6
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי יום הולדת 50 מרגש ומהנה במיוחד בדובאי עם כמה מהחברות הטובות ביותר שלה, מגישת קשת 12 ורדיו 102FM אופירה אסייג, חזרה לישראל למציאות קשה ובלתי נתפסת של מלחמה קשה עם הרוגים וחטופים לרצועת עזה. היא הביאה את הכאב הרב שלו בשני סטוריז שהעלתה לאינסטגרם שלה והטיחה בראש הממשלה בנימין נתניהו מילים כואבות.
אסייג כתבה: "יש סיבה שאין ממשלת אחדות? הרי ב-6 דקות אפשר לסגור. יש סיבה שכל שעתיים לא נמחקת שכונה בעזה? יש סיבה שאף גורם מדיני לא מדבר עם העם ולא נותן מידע להורי החטופים. יש סיבה שראש הממשלה, שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל וראש השב"כ לא מתחילים את הנאומים שלהם בסליחה וכן אנחנו אשמים!!! תנו כבר לצה"ל לנצח".

המגישה מתקשה לעמוד בקושי הנפשי של המלחמה וכתבה נגד חיילי חמאס: "המחבלים מעזה הם ברברים, רוצחים, חיות אדם, נולדו בלי לב, אני מבקשת ממך נתניהו למחוק את עזה, לא פחות ואפשר יותר למחוק אותם. אנחנו בסוף ננצח, אבל המחיר כבד כבד".
כמו כן המגישה כתבה: "ביבי, גנץ, תסגרו סיפור ותלחצו ידיים לממשלת אחדות. אין ברירה אחרת, זה מצב חירום. חייב להשמיד את עזה. די עם אגו, די עם מנדטים, תודיעו על ממשלת חירום, זו השעה, זה הזמן. אלוהים, מספר הנרצחים עלה ל-900, 900 נרצחים, 900 נרצחים!!! זה לא נורמלי, זה לא נתפס".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צבועה
    יאיר 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אופירע איפה הלב שלך שארס בית בישראל אבא לילדים
    סגור
  • אתה יכול לתרגם מה רצית להגיד? (ל"ת)
    ישראל 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    בוכה
    חגית 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את אישה רעעעע שכול היום מסיתה דייייי סתמי
    סגור
  • 3.
    בוקר טוב אליהו..!!
    קובי 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    או או בוקר טוב אליהו התעוררת היית בתרדמה ....לא היית בארץ כל השנים
    סגור
  • 2.
    אסייג
    יושר 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רואים שאסייג לא מבינה הם לא חיילים של החמאס הם רוצחים שמ שלימדו אותם מיום ראשון בחיים זה שצריך לרצוח יהודיים כך זה כל הפלסטיניים כולל רוב אזרחי מדינת ישראל הערביים בודדים חושבים שהם ישראלים חבל שחזרת לארץ מהמפרץ
    סגור
  • 1.
    אופירע זאת אחת מהגורמים להחלשת המדינה..ערעור היציבות
    רני 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במדינה..והזמנת טרור נגדנו. כי היא הוציאה דיבת הארץ רעה..החלישה את הממשלה..ואת המדינה. יש להוקיע אותה..לבודד..ולגנות אותה.
    סגור