ויראלי

הדו"ח הכי מוזר שנראה בישראל: זה "העונש" לעבירת חנייה

אור שפיץ שיתפה דו"ח שקיבל נהג ממש לפני החג, אבל בו לא נדרש לשלם כסף, אלא קיבל מילים חמות ומחבקות מהפקח, שבחר לא להשאיר לו דו"ח חניי במקום שחנה בו ללא תשלום
מערכת ice |  2
פקח חניה (צילום פייסבוק)
אור שפיץ שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה אחת שהצליחה לרגש מאוד, בטח אחרי יום כיפור סוער במיוחד עם אלימות נגד המתפללים שהתגודדו בכיכר דיזינגוף בתל אביב בגלל ההפרדה שהוקמה במקום.
שפיץ כתבה: "יאאאאא אהבתי! איזה כיף לראות אהבת חינם", כאשר היא שיתפה דו"ח שקיבל נהג ממש לפני החג, אבל בו לא נדרש לשלם כסף, אלא קיבל מילים חמות ומחבקות מהפקח, שבחר לא להשאיר לו דו"ח חניי במקום שחנה בו ללא תשלום.
הפקח כתב על גבי טופס הדו"ח: "בפעם הבאה בבקשה להפעיל פנגו, אין לי לב לתת לידידים דו"ח ובעיקר אהב לקדוש ברוך הוא. חתימה טובה ושנה טובה", הוא חתם את הדברים שלו בתחתית ההסבר לדו"ח המיוחד שחילק והשאיר בעיקר שמחה.

יש לציין כי, הקנס המוטל בגין עבירת חניה נמוך יחסית משאר הקנסות בעבירות תנועה. נכון ל-2021, גובה הקנס נע בין 100 שקל לעבירה קלה של חניה ללא תשלום במקומות המותרים לחניה בתשלום, ועד ל-1,000 שקל, כשמדובר בחניה בחניית נכה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אהבת חינם
    יוסי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מסתכלים על הפילוג שיש אצלנו בתקופה האחרונה מעשים מהסוג הזה מוכיחים שאהבת חינם היא לא קשורה לדת מין או דעה פוליטית זה מחמם את הלב לראות את הקול השפוי שלנו כבני אדם
    סגור
  • 1.
    רק שהחולדה לא ייתן הוראה לפטר את הפקח. (ל"ת)
    אפרת 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור