ויראלי

סתיו קצין נשברת בבכי: "תמיד ה'כמעט' הזה בלי הזכייה"

אחרי שסיימה את העונה של 'האח הגדול' במקום השני וראתה את יובל מעתוק זוכה וגורפת מיליון שקלים (לפני מסים) לכיסה, סתיו קצין נשברה בדמעות בראיון עם קובי מחט: "אני הכי מפרגנת ליובל מעתוק בעולם, מגיע לה לזכות, אבל אני מתבאסת על עצמי, תמיד אני עם ה'כמעט' הזה, אף פעם לא זוכה במשהו עד הסוף, תמיד זה ליד"
תום נחום |  15
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
אחרי 104 ימים בתוך בית האח הגדוליובל מעתוק זכתה אמש (ראשון) בתואר 'הדיירת האחרונה' של העונה ותקבל מיליון שקל, לפני מסים, עבור הזכייה שלה בריאליטי של רשת 13, כאשר גברה בגמר על סתיו קצין, יענקי גולדפרב, ליאל קוצ'רי ושניר בורגיל. כאשר מיד לאחר סיום העונה עם ההכרזה על מעתוק כמנצחת, הפיינליסטים התפנו לראיון סיכום חגיגי עם קובי מחט, בעוד קצין הגיבה בדמעות לכך שלא זכתה בעונה ונאלצה להסתפק במקום השני בלבד.
מחט זיהה את הדמעות בעיניה של קצין ושאל אותה על כך וקיבל תשובה כנה במיוחד: "אני הכי מפרגנת ליובל מעתוק בעולם, מגיע לה לזכות, אבל אני מתבאסת על עצמי, תמיד אני עם ה'כמעט' הזה, אף פעם לא זוכה במשהו עד הסוף, תמיד זה ליד. אבל הכל מלמעלה ואם זה מה שהשם רצה כנראה שזה מה שהיה צריך לקרות". מחט הגיב וניסה לנחם: "אני יכול להבטיח לך שיש לך קהל מעריצים נאמן מאוד שיילך אחרייך, את תמצאי את הדרך שלך גם אם לא זכית וסיימת רק במקום השני. ובריאליטי כבר ראינו שלפעמים גם המקום השני משיג בסופו של דבר הרבה יותר מהמקום הראשון".
רגע לאחר היציאה מהבית, בראיון ראשון לקובי מחט שסיכם את זכייתה, מעתוק הבהירה מה תעשה בסכום בו היא זכתה: "לא ציפיתי לזה, כל הזמן אמרתי שהחלום שלי רק לשבת בגמר, אבל לנצח לא חשבתי לרגע ואני ממש מודה לכולם. אתרום מהכסף למעון של קובי".

על כך שהיא ניצחה בגמר יריבה כמו סתיו קצין שהייתה לפייבוריטית למן הפתיחה: "סתיו הייתי בטוח שאת זוכה, לא רואים כאלה, באמת שהייתי בטוח שהיא תזכה. קיבלתי אהבה ברמות מטורפות, הם אוהבים אותי באמת בלב שלהם וגם אני אוהבת אותם מאוד מאוד".
מעתוק דיברה לאורך העונה על אחיה התאום קובי, שנמצא על הרצף האוטיסטי, ועל הקשר הקרוב ביניהם: "היה לי חשוב להעלות את המודעות לכך שאוטיסט זה לא קללה, צריך לתת להם יותר מקום בחברה, הם לא שונים, הם המלאכים של בורא עולם".
מעתוק הבינה שיש לה 95 אלף עוקבים: "אני לא מאמינה, אני לא מעכלת את זה שמכירים אותי, פשוט אני רוצה שאף אחד לא יפגע בי ושכולם יקבלו את האחר", קצין אגב הודתה: "אני חשבתי שמגיע לך לזכות".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    חוסר מודעות מוחלטת לכל הנזקים שעשתה לדיירים ולצופים
    איתי 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרסת את גבול הטעם הטוב. את לא מודל לכלום. תראי את כל הפרקים ותביני שרק מפלצת עושה דברים כאלה. תניחי ליובל כי את מורידה עוד יותר לעצמך. את לעולם לא תשתווי אליה כי את סמל לרוע ולהתנהגות הזויה. תחפשי פרנסה בעולם הזול שבו את נמצאת. גברים לנשים איכותיים לא יתעניינו בך.
    סגור
  • 14.
    סתיו.
    אני יהודיה 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא זכית כי חשבת שאם תעשי הרבה רעש תזכי. מתברר שלא. כדאי ללמוד קצת צניעות. וכן תלמדי מיובל מעתוק וינקי. שני אלה מורי דרך טובים. אולי תדני את דרכך לקראת ההשנה החדשה ותביני שמטבע אחד בתוך כד כשמנענעים את הכד המטבע עושה רעש. כד מלא מטבעות כשמנענעים אותו. לא שומעים רעש. הבנת את זה. אז,לכי ללמוד מהטובים....כי מכל מלמדי השכלתי. השאלה מי אלה מורי הדרך שלך. בגללם נכשלת. וגם בגללך. חומר למחשבה....
    סגור
  • 13.
    סתיו
    שמש 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה שאת חייבת כסף להוצלפ" על הבית שלך זאת בעיה שלך למה את היחדה בישראל?? לא יודעת להפסיד בכבוד. חולת כסף והרבה מי שייתן לה כסף פרייר יש כאלה שבאמת זקוקים לעזרה. אז מה כל ההצגה של גברת סתיו קצין??? גם באח היא התנהגה ככה מה הפלא ???
    סגור
  • 12.
    סתיו עשתה בייס לחברים
    אבנר 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפסד של סתו שגוי
    סגור
  • 11.
    סתיו. הדבר הכי טוב שקרה שלא זכית. היה אסור לתת לך את המ (ל"ת)
    יהודה פלדמן 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    סתיו. (ל"ת)
    יהודה פלדמן 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    פחחחח
    פחחחח 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אישה רעה ומנפולטיבית .לכי לעבוד וכדאי שהרוחה תיבדוק מה קורה עם הילדים המוזנחים שלה .בושה
    סגור
  • 8.
    האח הגדול מעניק פרסים
    רונית 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אפילו בשוק הפשפשים ביפו,מכבדים פרס הצטיינות.מה זה עשיתי חצי עונה? חוסר פירעון מוחלט. במקום מיסוי על מליון( לכאורה עושק האוצר,חוצפה) עדיף לחלק לכל החמישה בגמר 2000 שח,והיתר לפרס הראשון. המנצחת תבחר למי להעביר את 2000 שח, לארגון ראוי התורם לחברה. ההתנהגות של ברבי סתיו,ביזיונית ומבישה.
    סגור
  • 7.
    האם ניתן למחוק את סתיו מרשות האוכלוסין
    שושי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פשוט הלואי שלא היתה קיימת זוועה מהלכת
    סגור
  • 6.
    סתיו קצין
    מ.מ. 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בושה למדינה אם סתיו קצין היתה זוכה.
    סגור
  • 5.
    ההפקה לא רצתה שתזכה בשום אופן.
    שרון 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לפי ההצבעות היא היתה צריכה לזכות. אבל ההפקה הזאת עושה מה שהיא רוצה בתוכנית. כמו שנתנו את הניצחון בהישרדות לאשה שלא עשה שום דבר ולא ניצחה שום דבר.
    סגור
  • 4.
    לא מפרגנת ולא נעליים
    זה מה יש 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני הצבעתי רק בהצבעה האחרונה וכמוני רבים מאד... כמובן ליובל
    סגור
  • 3.
    סתיו המדהימה
    נשים הן מקסימות 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עברה חרם ממושך, והתעללות ממושכת בבית האח הגדול, ועמדה בגבורה מול כולם. היא סבלה כל כך הרבה, ועברה כל כך הרבה בבית האח הגדול. היא עשתה את העונה, והיא הייתה צריכה לזכות. ההפקה שינתה את שיטת ההצבעות, ושיטת ההצבעות החדשה גרמה ליובל לזכות. סתיו הפסידה בגלל רמאות. ההפקה מנעה את הזכייה של סתיו במרמה.
    סגור
  • 2.
    חיה בסרט
    דנה 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק הטובים באמת זוכים ...זו המציאות!!!
    סגור
  • 1.
    אשה מחרידה שלא יודעת לפרגן ומקטינה את כל מי שלידה.
    אמת 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הצבענו למעתוק כי אהבנו אותה . תתמודד.י חתיכת תפלץ מרושע.
    סגור