ויראלי

אסי עזר מפוצץ ראיון? "יוצא מהאולפן, לא מוכן שתשדר"

בפרומו שנחשף לקראת שידור הפרק של '30 עם ארז טל' בקשת 12, בו יתארחו אסי עזר ורותם סלע, נחשפה דרמה, בעיצומה עזר אף איים לפוצץ את הראיון ולנטוש את האולפן: "אוי לא. די אני לא מוכן, אני יוצא מהאולפן, אני לא מוכן, אני לא רוצה את האירוע הזה, תמחק את זה, אני לא מוכן שתשדר את זה"
תום נחום |  1
אסי עזר (צילום אינסטגרם/ אסי עזר)
תוכניתו החדשה של ארז טל בקשת 12, '30 עם', תימשך מחר (שישי) בפרק בו יתארחו באולפן של טל אחד הצמדים הבולטים ביותר בטלוויזיה הישראלית בעשור האחרון לפחות, אסי עזר ורותם סלע, כאשר בפרומו שפורסם לקראת הפרק נחשפה דרמה של ממש במסגרתה עזר, ששידר בעבר ביחד עם טל את 'האח הגדול', איים לצאת מהאולפן ולפוצץ את הראיון.
בפרומו עזר אמר כך: "אני בן אדם מאוד פרטי, את מה שאני לא רוצה שידעו עליי - לא יודעים", בעוד בהמשך, כאשר טל הצליח ללחוץ על נקודה רגישה, עזר הגיב בסערה וכבר קם במטרה לעזוב: "אוי לא. די אני לא מוכן, אני יוצא מהאולפן, אני לא מוכן, אני לא רוצה את האירוע הזה, תמחק את זה, אני לא מוכן שתשדר את זה".
 
בתוך כך, אלברט אסקולה, בן זוגו של מגיש קשת 12 אסי עזר, העלה פוסט לאינסטגרם שלו בו הוא מבקש סיוע מהעוקבים כדי לאתר את האופניים שנגנבו ממנו. אסקולה העלה תמונה שלו עם האופניים המדוברות וכתב באינסטגרם: "שלום חברים, אני צריך את העזרה שלכם! אתמול גנבו לי את האופניים היפים שלי, בבקשה אם מישהו רואה אותם או יודע איפה הם תכתבו לי פה או בפרטי".
 
ממש לא מזמן, אסקולה  חשף בעמוד האינסטגרם שלו שעבר תאונת דרכים בזמן שניסה להגיע לעבודה באמצעות אופניים חשמליים: "היום למדתי שיעור חשוב במהלך הנסיעה היומית שלי על האופניים למשרד. עברתי תאונה, נפלתי מהאופניים במהירות גבוהה כשנתקלתי במשהו בכביש".

עוד הוא כתב: "זו היתה נפילה משמעותית שהובילה לחבלות רבות. למרבה המזל, הראש שלי לא נפגע ושום דבר לא נשבר אבל כאבים יש, שריטות יש וגם התחושה עדיין לא נעימה. היה מביך למצוא את עצמך שרוע על הכביש. מביך ומפחיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסי עזר
    יוני מגל 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנדון איננו מתאים למה שמנסים לתאר אותו. טרם שמעתי שהגיש תביעת דיבה נגד זה שאמר שעזר תקף אותו מינית. כלומר ??? בעיני איננו אלא בנאדם עלוב.
    סגור