תקשורת ומדיה

אסי עזר במתקפה: "הומואים בעמדות מפתח בוחרים לשתוק למען הכיסא"

אסי עזר העלה תמונה מההפגנות יחד עם רן דנקר ובעלו, איתי וייזר, ועלה למתקפה עם רמז עבה לאמיר אוחנה: "נלחמים על המדינה. כי הומואים אחרים בעמדות כוח שבזכות בג"צ יש להם ילדים, בוחרים לשתוק, למען הכיסא"
מערכת ice | 
אסי עזר (צילום אינסטגרם/ אסי עזר)
ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית בישראל עלו אמש (ראשון) מדרגה כאשר לאחר פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט, עשרות אלפי ישראלים יצאו להפגנות ספונטניות ברחבי כל ישראל וזעקו מדם לבם, כאשר המוקדים היו באיילון, שם עשרות אלפי אנשים חסמו את הכביש, הבעירו צמיגים ופונו אחרי שעות רבות על ידי השוטרים.
מוקד נוסף דרמטי במיוחד של ההפגנות אמש היה ברחוב עזה בירושלים, שם נמצא ביתם של משפחתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כאשר המפגינים שם פרצו את המחסומים ופונו גם הם אחרי שעות רבות על ידי המשטרה.
בעקבות ההפגנות הרבות והכאוס האדיר ששורר במדינת ישראל, סלבס רבים הפסיקו לשבת על הגדר והחלו לתקוף בעקבות המצב הקשה והפילוג שנוצר כאן בישראל. אחד מהם הוא המגיש והשחקן אסי עזר, שהעלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו אליו הוסיף תמונה שלו ושל רן דנקר, יחד עם בעלו איתי וייזר, ותקף עם רמז עבה לאמיר אוחנה: "נלחמים על המדינה. כי הומואים אחרים בעמדות כוח שבזכות בג"צ יש להם ילדים, בוחרים לשתוק, למען הכיסא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה