ויראלי

יעל בר זוהר חוזרת בתשובה? "חשבון נפש עם עצמי"

המגישה סיפרה לעוקביה: "בדיוק היום נזכרתי כמה אהבתי להיות בעזרת נשים עם סבתא ריקילנה ז"ל של גיא בימי כיפור. שנים ישנו אצלה ועשינו את כיפור איתה כשהיא הייתה בחיים. הייתי יושבת לידה והיא הסבירה לי איך להתפלל, מתי עומדים, יושבים, מבקשים. הרווחתי איתה הרבה זמן איכות".
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום פייסבוק/ יעל בר זוהר)
סשן מעניין במיוחד של שאלות ותשובות סיפקה אמש (ראשון) יעל בר זוהר, שמעבר לנושא הזוגיות והרצון של להתחתן על רקע הגירושים של הוריה, ענתה על נושאים נוספים כשהמעניין שבהם מבחינת העוקבים היה דווקא ההתקרבות לדת.
אחת העוקבות החמיאה לבר זוהר עוקבת ואז שאלה, "את מושלמת רציתי לשאול אם לך ולגיא יש איזשהו קשר לדת?". בר זוהר ענתה: "בעיקר בזכות המשפחה של גיא יותר התחברתי, מקידוש של שישי, לבית כנסת בחגים". 

עוד סיפרה:: "בדיוק היום נזכרתי כמה אהבתי להיות בעזרת נשים עם סבתא ריקילנה ז"ל של גיא בימי כיפור. שנים ישנו אצלה ועשינו את כיפור איתה כשהיא הייתה בחיים. הייתי יושבת לידה והיא הסבירה לי איך להתפלל, מתי עומדים, יושבים, מבקשים. הרווחתי איתה הרבה זמן איכות".
גם לגבי יום כיפור היא נשאלה: "איך את מעבירה את יום כיפור?". על כך השיבה בר זוהר: "בבית הכנסת", השיבה בר זוהר שבמרבית חייה הייתה חילונית: "משתדלת כמעט כל היום בכיפור להתפלל שם. זה גם הכי מחבר אותי למהות של יום כיפור"
לסיום היא הודתה: "לעשות חשבון נפש עם עצמי. איפה נפלתי. כמה רוצה להשתפר. כשהילדים היו יותר קטנים זה היה קשה", הודתה בר זוהר,  "אבל אמא שלי המלאכית באה להיות עם הילדים ומאפשרת לי את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפוחדת מטורללת
    חיון 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לכי תאמיני בשטויות . אולי תתחזקי אבל אם תעשי מעשה טוב אחד ביום זה יתן לך הרגשה יותר נפלאה מאשר נישוק קמעות של בבות .קטוטה, טפאק, רמאד עלייק.
    סגור