ויראלי

אנה זק חושפת: איך אסור להתחיל איתה?

לאחר שהזמרת נשאלה האם צריך לשלוח לה מישהו או משהו כדי להתחיל איתה היא השיבה: "לא, לא, לא, סיימתי עם השליחויות, יש לי חרדות מזה, שולחים לי דברים מחוץ לבית ואין לי מושג מי זה, לא יודעת מי זה, זה דברים שמפחידים את זה אנונימי, האנונימי הזה שלח פעמיים ואין לי מושג מי זה, באנונימיות לא לשלוח"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום איילת ארד)
אנה זק הייתה בזוגיות מתוקשרת בעבר עם הזמר רועי סנדלר, אבל לפני כמה חודשים היחסים בין השניים עלו על שרטון והם החליטו להפרד אחרי תקופה ארוכה מאוד ביחד. אבל האם עכשיו היא מוכנה לשלב הבא בחייה?
האם היא מוכנה לזוגיות חדשה? "לא, לא, לא, זה עוד רחוק לי, אני חושבת שאני צריכה את הלבד הזה שנייה. איך להתחיל איתי? הכי פשוט, לבוא ולדבר איתי, להכיר אותי, ממש כמו כל בן אדם רגיל".

היא נשאלה האם צריך לשלוח לה מישהו? "לא, לא, לא, סיימתי עם השליחויות, יש לי חרדות מזה, שולחים לי דברים מחוץ לבית ואין לי מושג מי זה, לא יודעת מי זה, זה דברים שמפחידים את זה אנונימי, האנונימי הזה שלח פעמיים ואין לי מושג מי זה, באנונימיות לא לשלוח".
 
כזכור, ב-10 במרץ 2021 שודר הפרק "לאן נעלמה אנה זק?" בתוכנית "חשיפה" בקשת 12 של חיים אתגר, בה חשפה זק שלקתה בשיתוק על שם בל במהלך שנת 2020, ולאחר מכן החלימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה