ויראלי

לוסי אהריש הובכה בפדיחת ענק של גיא פינס: "אתם נורמלים?"

לוסי איוב, מנחת 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, ילדה את בתה הבכורה, אך במערכת 'לילה טוב עם גיא פינס' טעו בפדיחה חביבה ומשעשעת ואיחלו מזל טוב דווקא ללוסי אהריש, שהגיבה: "תגידו לי אתם נורמלים?! אנחנו לא אותו בן אדם"

מערכת ice | 
לוסי אהריש (צילום אינסטגרם/ לוסי אהריש)

העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים ממשיכה להתקדם אל עבר קו הסיום ופרק גלגל ההצלה, היה האחרון של לוסי איוב, מנחת 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, כאשר היא תחמיץ את המשך העונה של הריאליטי האהוב. אבל יש לזה סיבה טובה, כי לפני שבוע היא יצאה לחופשה כדי להתכונן ללידה שקרתה ממש אתמול (חמישי) בזמן שידור התוכנית, כאשר הלידה המשמחת גם הולידה פדיחה משעשעת במיוחד דווקא מצד מערכת 'לילה טוב עם גיא פינס' בקשת 12, שפישלה בחביבות ואיחלה בטעות מזל טוב לכבוד הלידה דווקא ללוסי אהריש.

בפוסט שעלה ברשתות החברתיות של 'ערב טוב עם גיא פינס' נכתב כך לצד תמונה מעוצבת שמאחלת מזל טוב ללוסי איוב: "מזל טוב! לוסי אהריש ילדה את בתה הבכורה. רעיונות לשמות?". כמו כן, גם עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם נפל עם טעות בזיהוי וכתב בטלגרם: "מזל טוב: מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש ילדה בת בכורה לפני מספר שעות".
 


מי שהשתעשעה והגיבה מיד לפרסום היא לא אחרת מאשר לוסי אהריש, שנפרדה לאחרונה מאולפן שישי של חדשות 12 בדרך למעבר לחדשות 13, העלתה לסטורי סרטון בנוגע לטעות של 'הפינסים' ואמרה: "טוב, אז לאור הפרסומים פשוט ממש ילדתי לפני רגע ואמרתי אני אצא לאכול משהו, לשתות משהו, ממש הרגע ילדתי ובאתי. תגידו לי אתם נורמלים?! לוסי כפרה עלייך מזל טוב, שתגדלי אותה בנחת, אושר, אהבה, שתגדלי אותה הכי הרבה בבריאות ובטוב, ולא, זו לא אני, לוסי איוב, לוסי אהריש". בנוסף כתבה: "לחיי לוסי איוב שילדה הערב ולא אני... מזל טוב אהובה!!!! רק בריאות, אושר ונחת ומלאאאאאא שעות שינה #אנחנולאאותובןאדם!!!". בהמשך כתבה: "פינסים מה נשמע??!! דניאל עמרם, מה קורה נשמה??!!".

הסטורי של לוסי אהריש (אינסטגרם)
כזכור, המגיש שמחליף את איוב בהגשת 'רוקדים עם כוכבים', אסי עזר, אמר בתחילת התכנית: "אני שמח לבשר לכם וגם לצופים בבית, שלוסי ואיתי המקסימים הפכו להורים טריים לפני כמה שעות", בפאנל בירכו למזל טוב ועזר השיב: "טוב היא מצפה למתנה חברה, אל תהיו קמצנים, יש משכורת שמנה, תביאו מתנה".
 



עזר המשיך ואמר: "לוסי, המון מזל טוב אהובה, לכבודך ולכבוד הבייבי, בואו נקבל את הזוגות שירקדו כאן הערב  בכניסה מלאת לבבות שמוקדשים לך לוסי". בפאנל הניפו שלט של "מזל טוב לוסי" והפריחו נשיקות למגישה שבדיוק מתאוששת בשעה זו בחדר הלידה.

כזכור, ביום רביעי שעבר היא נפרדה בסטייל מהרחבה: "יש לנו נבחרת של 10 זוגות מהם ייצאו המנצחים של העונה. זה הזמן שלי להפרד ולהודות לכל האנשים האהובים פה, שעושים את התכנית שאני הכי אוהבת בטלוויזיה, תודה לך אסי", בפאנל השופטים אמרו: "אוהבים אותך, אהובה שלנו, בהצלחה לוסי".
 


 



עזר השיב לה: "אין על לוסי, תודה רבה על החפיפה ואני מבטיח להחזיר לךאת הרחבה בדיוק כמו שהשארת לי, בשעה טובה". השופטים הצטרפו אליו לאיחולים ולוסי חיבקה חזק את המנחה המחליף שלה עד תום העונה".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה