ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת בבהלה: זה האירוע הביזארי שעברה בבית

רגע אחרי שיצאה מהמקלחת, ורטהיימר בצורה מבדרת למדי נשכבה על הרצפה וסיפרה בבהלה לעוקביה באינסטגרם: "כל עוד יצאתם מהמקלחת שלכם ולא ראיתם שני גברים בחלון שלכם משפצים ושכבתם בפזט"א ברצפה כשאתם נראים כך, כל היתר בונוס",
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר קמפיין יד2 (צילום יחצ יד2, מסך מאתר יד2)
ממש לא מזמן, מאיה ורטהיימר חזרה לארץ באופן רשמי לאחר שנים ארוכות בניו יורק בה התגוררה עם בעלה אסף זמיר ששימש כקונסול ישראל בעיר החשובה יחד עם בתם הקטנה אסיה. השלושה בילו בחופשה מנכרת עיניים בשבוע האחרון באיטליה וחזרו ממנה מאושרים, אבל החזרה הביתה סידרה לאושיית הרשת סטורי ביזארי במיוחד מחדר השינה, ממש אחרי שסיימה להתקלח.
רגע אחרי שסיימה להתרחץ וכשהיא עטופה במגבה, ורטהיימר נתקלה לחרדתה בשני גברים זרים שנכנסו לחדר השינה שלה, לפחות עם העיניים ולא פיזית. הכוכבת שמתגוררת במגדל יוקרה רב קומות ראתה מחוץ לחלונה שני אנשים זרים שעבדו בשיפוצים כחלק מעבודות תחזוקה לבניין.

ורטהיימר בצורה מבדרת למדי נשכבה על הרצפה וסיפרה בבהלה: "כל עוד יצאתם מהמקלחת שלכם ולא ראיתם שני גברים בחלון שלכם משפצים ושכבתם בפזט"א ברצפה כשאתם נראים כך, כל היתר בונוס",
לאחר מכן היא ניסתה להסדיר את הנשימה והתבדחה על הסיטואציה המוזרה שתפסה אותה ממש עם החזרה לארץ, נראה שמצפות למגישת רשת 13 והדוגמנית עוד לא מעט אירועים שלא חוותה כמותם בארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה