ויראלי

מאיה ורטהיימר על החתונה בהפתעה: "התבאסתי, מה הוא מציע לי ככה?"

אחרי שנים שהם יוצאים יחד, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, החליטו להתחתן באופן רשמי כשאסף עשה לה הפתעה ענקית: "את החתונה המדהימה אסף אירגן בהפתעה מוחלטת (כן כן אני יודעת שאנחנו מגזימים). מה מציע לי ככה?"
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינטסגרם mayawertheimer@)
אחרי שנים שהם יוצאים יחד, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, אחד הזוגות הנוצצים בתעשייה, החליטו להתחתן באופן רשמי. בפוסט שהעלתה אתמול (ראשון) ורטהיימר, היא חשפה את התגלגלות העניינים שהביאה אותם להתחתן אחרי תקופה ארוכה של זוגיות בה הם אף הספיקו להביא את בתם הבכורה והיחידה לעולם, אסיה ורטהיימר.
ורטהיימר סיפרה: "הוא זורק לי במונית ״מה את אומרת נתחתן?״ לא הבנתי.... פה במונית?! ככה ובלי הכנה מוקדמת?!?!! לפני 6 שנים אני ואסף התחתנו בטקס רפורמי. מעולם לא נרשמנו - למרות שאנחנו ידועים בציבור אני עדין ״רווקה״ בתעודת הזהות שלי. ״יש לנו הזמנות להירשם בעיירה כמו קארי וביג שלך.." התבאסתי. מה הוא מציע לי ככה. עכשיו מדובר באסף, הגבר הכי רומנטי בעולם. בלי נעל? ארון בגדים??? לא ידעתי מה הוא מתכנן.... "בואי עכשיו, כבר קבעתי לנו תור". רגע רגע מה לא הבנתי? אנחנו לא מזמינים מקדונלד'ס ״רק נרשמים..." אוקי. לקחתי נשימה ואמרתי ״יאללה״.
ורטהיימר הוסיפה: "זה היה בחמישי, התמונות שאתם רואים הן מיום שישי מהחתונה המדהימה שאסף אירגן בהפתעה מוחלטת (כן כן אני יודעת שאנחנו מגזימים). אני אספר על הכל בהמשך.. עד אז תודה לאיש שלי שהוא כזה מענטש". בהמשך, מסרה ורטהיימר תודות לכל העוסקים במלאכה, ולנו רק נותר לומר מזל טוב לזוג (ולילדה) המאושרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד להם שלא נתנו יד לעוקץ הרבנות המסורתי
    לירון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    די כבר למונופול הרבני. רק חתונה רפורמית!
    סגור