ויראלי

אחרי 25 שנה: דנה אינטרנשיונל עושה את זה שוב

מול אלפי צופים, במהלך הופעתו של הדיג'יי המפורסם בישראל, עופר ניסים, בפארק הירקון בחסות פלייטיקה, היא מעדה ופשוט והתרסקה על הבמה, אך מהר מאוד התרוממה והתנהגה כאילו לא קרה שום דבר
מערכת ice |  3
דנה אינטרנשיונל (צילום טיקטוק)
הזמרת הוותיקה וזוכת אירוויזיון 1998 דנה אינטרנשיונל, חזרה אל הבמה הכי גדולה של ישראל במצעד הגאווה במופע ענק וכמו אז, רשמה פדיחה ענקית. הדיווה לקחה חלק במופע שכלל שורה של אמנים ובדומה לאירוויזיון בו זכתה לפני 25 שנה התרסקה על הבמה.
ברגע מביך במיוחד בתחרות ההיא ב-1999 בירושלים, נפלה הדיווה על הבמה מול צופים רבים ברחבי העולם, כאשר בידיה הפרס אותו העניקה לזוכה משוודיה. וגם במצעד הגאווה היא רשמה נפילה מפוארת. 
 
מול אלפי צופים, במהלך הופעתו של הדיג'יי המפורסם בישראל, עופר ניסים, בפארק הירקון בחסות פלייטיקה, היא מעדה ופשוט והתרסקה על הבמה, אך מהר מאוד התרוממה והתנהגה כאילו לא קרה שום דבר. 
רק בדצמבר שנה שעברה הזמרת ביצעה קאמבק במופע NEXT אותו ייסד עומר אדם. כזכור, דנה אינטרנשיונל הוציאה את השיר "אחלה גבר" שהפך ללהיט יחד עם סטטיק ובן אל והקליטה שיר חדש שנכתב עבורה על ידי הזמרת העולה נונו. כל אלו התחברו לקאמבק גדול של אחת הזמרות המהפכניות בישראל.

דנה אינטרנשיונל מצטרפת כבר לנטע ברזילי שגם עומדת להופיע בגמר כחלק משש הופעות של מתמודדים אייקונים משנים קודמות. לצד לנטע, יופיעו גם קאלוש אורקסטרה - הלהקה האוקראינית שזכתה בשנה שעברה - ומחמוד האיטלקי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה מביך??? לא זה מה שמביך.
    אלמוני 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה שבאמת מביך עמוקות, הוא השימוש שעושה האתר בלשון נקבה כלפי גבר...
    סגור
  • 2.
    הופעה אייקונית של המלכה הנצחית. ה- דיוה של ישראל (ל"ת)
    אין ולא תהיה כמותה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עקבים
    לייבוביץ 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא יודע עדיין ללכת על עקבים שלא ילך
    סגור