ויראלי

עיתונאי ערוץ 14 שבור: "הפיצו הודעה שבתי נפטרה"

יקי אדמקר כתב בטוויטר שלו: "אנשים, מאמין ללא כוונה רעה, הפיצו הבוקר בפייסבוק הודעה על כך שבתי נפטרה. מדובר באירוע שאירע לפני שלוש שנים. מבקש ממי שיכול להימנע מהפצת ההודעה או לפעול להסרת ההודעות שהועלו כבר". וכך הגיבו העוקבים
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום יחצ)
שמועה שרצה בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, גרסה כי העיתונאי יקי אדמקר שכל את בתו וכי היא נפטרה בימים האחרונים. אלא שהיום (רביעי) הוא פנה לעוקבים שלו וניסה להסביר מה האמת הכואבת לגבי בתו.
אדמקר כתב בטוויטר שלו: "אנשים, מאמין ללא כוונה רעה, הפיצו הבוקר בפייסבוק הודעה על כך שבתי נפטרה. מדובר באירוע שאירע לפני שלוש שנים. מבקש ממי שיכול להימנע מהפצת ההודעה או לפעול להסרת ההודעות שהועלו כבר".

עוקביו כתבו לו: "מצטערת לשמוע ממש. ועל כאב הטריגר. יהי זכרה ברוך", "לא ראיתי את הידיעה העצובה, יהי זכרה ברוך", "אכן אירוע ישן ומצער, אבל ב"ה כבר זכיתם מאז להעלות את נשמתה בתרומת ספר תורה לזכרה!", "מצטער לשמוע, ה' ירחם איזו טרגדיה, מעריך אותך יותר יקי הצדיק!!!".
 
אדמקר נשוי לתמר, אב לבן ולשתי בנות. בת נוספת, רננה חיה, נפטרה בשנת 2020 עקב מום מולד. בספטמבר של אותה שנה קיימו אדמקר ואשתו הכנסת ספר תורה, לעילוי נשמתה. אדמקר מתגורר בבית שמש בשכונת רמת עזרא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה