ויראלי

רותם סלע והחברות הפתיעו את גל גדות: כך היא הגיבה

הופתעה על אמת: רותם סלע והחברות הגיעו לחגוג לגל גדות יום הולדת ולרגע אחד להפיל לה את הלב לתחתונים
מערכת ice |  2
גל גדות (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
בעוד ארבע ימים תחגוג השחקנית גל גדות את יום הולדתה ה-38, אבל כדי להפתיע את וונדר וומן נדרשים כמה ימים כדי שההפתעה תצליח.
החברות הטובות רותם סלע, יעל גודלמן פפר, מיטל וינברג אדר והבעלים שלהן, טסו עד לניו יורק כדי לעמוד מאחורי הדלת כשהכוכבת ההוליוודית פותחת אותה בהלם מוחלט.
 החברות מפתיעות את גל גדות (מתוך האינסטגרם של רותם סלע)
 
רותם סלע פרסמה את המאורע ל-1.2 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, אולם נזכיר כי בחודש האחרון גל גדות רשמה מספר קצת יותר גדול כשהגיעה ל-100 מיליון עוקבים. למעשה, גל גדות היא הישראלית הנעקבת ביותר כעת, והיא אף ברשימת 40 האנשים עם הכי הרבה עוקבים בעולם באינסטגרם.
לפניה במספר העוקבים כוכבי על כמו סלינה גומז, אריאנה גרנדה, טיילור סוויפט, ביונסה, זנדאיה, ג׳ניפר לופז, מיילי סיירוס, ריהאנה, בילי אייליש וכל אחת מהאחיות לבית משפחת קרדשיאן. מדובר בהישג מכובד מאוד, בטח בעולם שנמדד כיום בלייקים, וזאת למרות שגדות לא מתפעלת עמוד אינסטגרם עם תכנים מיוחדים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גל גדות
    אזרחית 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די עם גל גדות וכל הבולשיט!!!
    סגור
  • 1.
    אולי די כבר לכתוב עליה דברים חסרי ערך
    שי 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבחורה הזאת מייצגת את עצמה ולא את ישראל, מאוד מאכזבת, בכל פעם מחדש כשהיא לא כותבת תמיכה בישראל בזמנים קשים וכשיש שקרניות כמו משפחת חדיד, עוקבים אחריה m101 איש באינסטגרם שיכלו לראות פנים אחרות וחיוביות של ישראל!!!
    סגור