ויראלי

רותם סלע בבקשה ביזארית: "אפשר להתקלח אצלך בבית?"

סלע העלתה סטורי מצחיק במיוחד, בו שיתפה את עוקביה בעוד יום צילומים שגרתי שהיה ארוך במיוחד, ובגללו נאלצה לגשת לביתה של דיירת בבניין בו צולמה אחת הסצנות ולבקש ממנה להתקלח אצלה: "השיא של היום הזה היה כמובן שאחרי שעות של צילומים בשמש וידיעה שהיום הזה לא הולך להיגמר בקרוב"
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום אינסטגרם)
מה הייתם אומרים אם רותם סלע הייתה פתאום דופקת על דלת ביתכם בהפתעה עם בקשה לא שגרתית? זה מה שקרה לאחת מתושבות תל־אביב שראתה את הדוגמנית והשחקנית במפתן ביתה ומבקשת להשתמש במקלחת שלה.
סלע נמצאת בתקופה עמוסה ופורה למדי. לצד השתתפות בטקסים חשובים עם 'גוף שלישי', היא מבלה בכל העולם ובימים אלה מצטלמת לסדרה החדשה של החבר הקרוב אסי עזר 'מתוקים', וכנראה שהיעדר הזמן גורם לה לעשות דברים לא כל כך שיגרתיים.
 
סלע העלתה סטורי מצחיק במיוחד, בו שיתפה את עוקביה בעוד יום צילומים שגרתי שהיה ארוך במיוחד, ובגללו נאלצה לגשת לביתה של דיירת בבניין בו צולמה אחת הסצנות ולבקש ממנה להתקלח אצלה.
"השיא של היום הזה היה כמובן שאחרי שעות של צילומים בשמש וידיעה שהיום הזה לא הולך להיגמר בקרוב, עליתי לשכנה בבניין שאנחנו מצלמים בו ושאלתי אם אפשר להתקלח אצלה". כתבה סלע. השכנה כמובן הסכימה לבקשה המעט מוזרה ורותם המשיכה לדרכה וחזרה לצילומים, עם פיג'מה נקייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה