תרבות ופנאי

גל גדות מרגשת: "הרגע הזה יישאר איתי לנצח"

הכוכבת אירחה בסלון שלה אירוע של 'זיכרון בסלון' עם ניצולת שואה: "תודה לכם זיכרון בסלון שעזרתם לנו להרכיב את האירוע הזה ועל שמירת הזיכרון חי בצורה משמעותית ונגישה, המאפשרת לניצולים לחלוק את עדויותיהם עם קבוצות קטנות באירועים אינטימיים ביותר מ-65 מדינות בכל רחבי העולם"
מערכת ice |  5
גל גדות (צילום יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
גל גדות, הכוכבת הישראלית הכי גדולה בהוליווד, אירחה בסלון ביתה בארצות הברית ניצולת שואה, במסגרת 'זיכרון בסלון' שאירחה עם בעלה ירון ורסנו ועם המוזמנים והאורחים שמעה את סיפור חייה המרתק של הניצולה שהותירה עליה רושם עמוק.
גדות כתבה בפוסט שהעלתה עם תמונה שלה מחזיקה את ידה של הניצולה: "אני לא יודעת לגבי אלוהים, אבל אני מאמינה באנשים, בכוח ההחלטה של האדם לעשות טוב", היום היה לנו הכבוד והפריבילגיה לארח את סלינה בינאז, שורדת מקומית שהגיעה לחלוק את סיפורה העוצמתי והבלתי ייאמן עם המשפחה והחברים שלנו. לשמוע את עדותה על הזוועות שעברו עליה ומשפחתה ולראות את האישה מעוררת ההשראה החזקה שהיא הפכה לא הותירה עין יבשה בחדר".
 
עוד כתבה: "בסוף העדות שלה סלינה הסתכלה אלי ואמרה - "החיים הם בדיוק כמו מה שאמרת בסרט וונדר וומן שלך - רק אהבה יכולה להציל את העולם" והרגע הזה יישאר איתי לנצח. עדותה העוצמתית גררה אחריה הופעה מרגשת של תומר אדדי, ששר כמה מהשירים היפים המסמלים את היום הזה בתרבות הישראלית".
 
לסיום כתבה: "תודה לכם זיכרון בסלון שעזרתם לנו להרכיב את האירוע הזה ועל שמירת הזיכרון חי בצורה משמעותית ונגישה, המאפשרת לניצולים לחלוק את עדויותיהם עם קבוצות קטנות באירועים אינטימיים ביותר מ-65 מדינות בכל רחבי העולם. יש פחות ופחות ניצולים בכל יום זיכרון ועד שנת 2035 כבר לא יישארו ניצולים שיספרו את סיפוריהם האחריות שלנו היא להמשיך ולחלוק את הסיפורים האלה, עבור עצמנו ועבור העולם - לשמוע, לדעת, ללמוד. לא לשכוח לעולם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כשאני קורא את התגובות המזעזעות כאן נגד גל גדות
    דני צור 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מתקשה יותר ויותר לבקר את שונאי ישראל.
    סגור
  • 4.
    גל גדות
    דבורה מור 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבורכי על החמלה
    סגור
  • 3.
    אין אמונה בגויים
    יעל 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שבחרת ללכלך את פיך ... אם תאמיני בגרמנים "הטובים" ירצחו אותך שוב...
    סגור
  • 2.
    בוגדת
    בוגדת 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בוגדת מגעילה
    סגור
  • 1.
    להאמין באנשים אחרי גרמניה הנאצית
    אליקו 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מעשה בלתי הגיוני כלל. בשואה בני אדם הוכיחו שהם גרועים מחיות טרף.
    סגור