ויראלי

לראשונה גבר הואשם בהורדת אמצעי המניעה: זה העונש שקיבל

גבר בן 28 מהולנד הואשם לראשונה על ידי בית המשפט במדינה בהורדת אמצעי המניעה ללא הסכמת האישה במהלך הסקס. הגבר קיבל שלושה חודשי מאסר על תנאי וקנס של 1,000 אירו
מערכת ice | 
חופשה זוגית (צילום freepik)
גבר בן 28 מהולנד הואשם על ידי בית המשפט במדינה בהורדת אמצעי מניעה ללא הסכמה במהלך סקס. "במעשיו אילץ החשוד את הקורבן לסבול מקיום של יחסי מין לא מוגנים, בכך הוא הגביל את חירותה האישית וניצל לרעה את האמון שהיא נתנה בו", נאמר במשפט. הוא קיבל שלושה חודשי מאסר על תנאי וכן קנס על סך 1,000 יורו."
לפי ה- Daily mail, הגבר "חשף את האישה להיריון לא רצוי". בת זוגו של הנאשם כתבה לו כי היא לא הסכימה להורדת הקונדום והוא בתגובה כתב לה כי: "הכל בסדר ואין לה מה לדאוג".
על פי מחקר שבוצע בשנת 2018 באוניברסיטת מונאש באוסטרליה אחת מתוך שלוש נשים ואחד מתוך חמישה גברים היו קורבנות להסרת אמצעי מניעה ללא הסכמתם. בשנת 2021 מחוקקים במדינת קליפורניה היו הראשונים לקבוע בשנת 2021 כי מעשה זה הוא לא חוקי. אוסטרליה הצטרפה אליהם לכך והפוליטיקאית קוני בורנוס אמרה כי: "אי אפשר לדמיין את את רמת הנזק הפיזית והפסיכולוגית של אדם שנעשה לו דבר שכזה. התוצאה יכולה להיות מחלות, הריונות ואפילו דיכאון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה