ויראלי

גרושתו של אייל גולן נחשפת: זה האקס שאליו התגעגעה

אחרי שדניאל גרינברג השיבה לשאלות העוקבות האם היא פנויה רגשית לקשר והפתיעה: "ישיר ופתוח לומר שעוד אוהבת את האקס?", התשובה האמיתית מה עומד מאחורי ההסבר שלה התגלתה
מערכת ice |  3
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
על אף שהתחושה שמערכת היחסים בין גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג לתום שקד לא מיצתה את עצמה, היא לא סוד. הרמזים ששתלה גרינברג באינסטגרם שלה שהיא לכאורה מתגעגעת לאקס, היו בסך הכל טריק שיווקי לקראת קמפיין חדש שלה, כפי שזה על פני נראה.
כזכור, השניים השיקו זוגיות מסקרנת ומתוקשרת, שלמרבה ההפתעה נמשכה ארבעה חודשים בלבד לאחר הגירושים של גרינברג מגולן. לאחר הפרידה, גרינברג שיתפה אז: "כשאוהבים באמת גם צריך לדעת לשחרר ולהרפות ולהבין שזמן ומקום זה לא תמיד כאן ועכשיו", אבל כאשר נשאלה אמש על ידי העוקבות שלה באינסטגרם: "האם את תפוסה רגשית?". היא השיבה בצורה מפתיעה במיוחד: "חח וואלה כן, ישיר ופתוח לומר שעוד אוהבת את האקס?"
אלא שלמעשה דניאל העלתה ביממה האחרונה את המשפטים הלא ברורים שגרמו לרוב העוקבים לתהות ולהפריז בניחושים במה מדובר, אבל הנוסעים בכבישי איילון בתוך תל אביב יכולים היו לראות במו עיניהם לכוונה הנסתרת בדברים של הדוגמנית.
זהו קמפיין חדש בכיכובה לחודש המודעות לנפגעי עבודה, כאשר שלטי ענק בכיכובה כבר נתלו על גורדי השחקים בעיר תחת הכותרת 'רק לא X", אז כנראה שזו הייתה הכוונה הנסתרת שלו בתוך האמירות על האקס, אך עדיין לא מופרך שבאמת עדיין יש לה רגשות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גרושתו של...
    יעל 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מין דבר זה "כרושתו של אייל גולן...." עד מתי הן תהיינה "כרושתו של...."
    סגור
  • 1.
    חחחח.... X
    אילנה אור פז-הילרית 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אתם משתמשים בדוגמנית לשווק בכל יום ויומו, את כל חירחורי האינפנטליזצייה. האם היא לפחות מקבלת כסף עבור כל התרחישים?
    סגור
  • יש לה רגשות לכסף
    עמליה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי רגשות לכסף
    סגור