ויראלי

האקסית של אלה לי חוגגת: מדוע בית המשפט ריחם?

בשל העבודה שג'ריס הודתה במעשיה והביעה חרטה, בית המשפט התחשב בעובדה שזו הייתה "מעידה נקודתית" ואין לה עבר פלילי. בנוסף, בית המשפט התייחס לכך שאין מחלוקת שאלה לי (המתלוננת) ביקשה לבטל את התלונה
מערכת ice |  2
אלה לי (צילום אינסטגרם/ אלה לי)
אז מה באמת עומד מאחורי ההחלטה של בית המשפט לבטל את הרשעת האקסית של הזמרת אלה לי להב, מאיה ג'ריס? כתבת מאקו יפעל הללי עשתה סדר באינסטגרם שלה והסבירה את השתלשלות האירועים עד החלטת בית המשפט.
"אמא של אלה לי הגישה תלונה על תקיפה כנגד מאיה ג'ריס", הסבירה. "מאיה הודתה, הואשמה והורשעה במסגרת הסדר בכתב אישום מתוקן בעבירות של איומים ותקיפה סתם. היום בחר בית המשפט לבטל את הרשעתה, כלומר למחוק לה את הרישום הפלילי, אך לחייבה ב-150 שעות עבודות שירות".

בפרוטוקול נכתב: "ביום 01.08.2020, כשברקע קשר זוגי בין הנאשמת למתלוננת שהייתה קטינה, והקשר הסתיים חצי שנה. עובר למועד האירוע, בזמן ששתיהן שוהות במקום ציבורי בנוכחות אחרים תחת השפעת אלכוהול ולאחר ויכוח מילולי שהתרחש, ולאחר שכל אחת הלכה לדרכה, הנאשמת לא אומרת נואש, נטלה בקבוק זכוכית, ניפצה את הבקבוק וזינקה לכיוון המתלוננת שאוחזת עמוק עם שבר הזכוכית בידה. בהמשך דחפה הנאשמת את המתלוננת, אחזה בצווארה תוך כדי שהיא מחזיקה בידה בשבר הזכוכית צמוד לגופה של הנאשמת. האירוע הסתיים בלי פגע, אך רק הודות לאחרים שנכחו במקום והצליחו להרחיק את הנאשמת מהקטינה".
כאמור, על פי הללי: "ג'ריס הודתה במעשיה והביעה חרטה, ובית המשפט התחשב בעובדה שזו הייתה "מעידה נקודתית" ואין לה עבר פלילי. בנוסף, בית המשפט התייחס לכך שאין מחלוקת שאלה לי (המתלוננת) ביקשה לבטל את התלונה, על רקע העבר הרומנטי שלהן - ולכן שופט בית משפט השלום בפתח תקווה החליט לבטל את הרשעתה - אך לחייבה ב-150 שעות עבודות שירות".
השופט נימק את החלטתו כשכתב: "מדובר בנאשמת שמנהלת אורח חיים ייחודי, והדבר נאמר בהתייחס ליכולת להצביע על נזק קונקרטי. הנאשמת פעילה ברשתות החברתיות, שחקנית ומקדמת קמפיינים וצפויה להשתלב בתוכניות שונות, והרשעה בתיק שלפניי עלולה לפגוע בעתידה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלוהים למה ביטלו את התלונה. הבחורה משוגעת. (ל"ת)
    שש 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צחה כשלג?
    משה 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף אחד לא טוען שלא ביצעה את המיוחס לה,בית המשפט ריחם עליה ובכל זאת הטיל עונש.
    סגור