ויראלי

אקס האח הגדול חוטף חזק: "נשארה אנטיות מוחלטת כלפיו"

אליאב אוזן איים בתביעת ענק נגד מי שפרץ לו לאינסטגרם וגרם לו נזק בחשבון, אך הרמיזות שגרמו לחלק מהמשתמשים בפייסבוק לחשוד שהוא מתכוון לגרושתו דנית גרינברג, הביאו עליו מתקפה: "להצהיר על עצמך כדבר הכי ויראלי/רווק הכי מבוקש זה לחיות בסרט, הקרנת בכורה, לבד באולם"
מערכת ice | 
אליאב אוזן (צילום אינסטגרם)
לאחר שסיפר שעבר פריצה לאינסטגרם הפרטי והדבר גרם לו לירידה משמעותית בכמות העוקבים ולנזקים גדולים, אליאב אוזן שיגר איום מפורש למי שעומד מאחורי המהלך ושלח רמזים למי הוא חושב שאשם בכך, כשהוא טוען שיתבע בסכומי עתק ואף שכר לכך 'עורכי דין תותחים'.
על אף שהיו עוקבים שחשדו כי במסר של המקעקע התל אביבי יש רמיזה הקשורה לאקסית, דנית גרינברג, גרושתו עמה הוא מצוי בסכסוך משפטי. דבר שגרם לסערה בקבוצה "כמעט מפורסמים" בפייסבוק, בעיקר המשפט בו טען: "שנהייתי לא מבחירה הדבר הכי ויראלי והכי מתוקשר ברשת, דווקא כשנהייתי רווק הכי מבוקש…"

אחת המגיבות יצאה בביקורת קשה על אוזן: "אני לא זוכרת מה גרם לי לתעב אותו כל כך בתקופתו באח הגדול אבל מאז נשארה לי האנטיות המוחלטת כלפיו. להצהיר על עצמך כדבר הכי ויראלי/רווק הכי מבוקש זה לחיות בסרט, הקרנת בכורה, לבד באולם."
אחרת כתבה לו בתגובה: "הדבר הכי ויראלי בשנים האחרונות. מי מספר לו שמירב מהטיקטוק יותר מדוברת ממנו? דנית לא זוכרת את השם שלו מאז שנפרדה ממנו הבחורה רק יותר ויותר מצליחה יש אותו ביותר חי בסרט?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה