השוק

אליאב אוזן פוצח בקריירה חדשה ומפתיעה

מהיום כבר לא רק מקעקע, גם איש עסקים: משתתף "האח הגדול" ו"נינג'ה ישראל" לשעבר, אליאב אוזן, משיק את טראק הקעקועים החדש שלו וגם סופר במתחם נופית החרמון
מערכת ice |  1
הסופר החדש של אליאב אוזן (צילום אור גפן - יחסי ציבור)
כוכב הריאליטי ובעל הסטודיו לקעקועים אליאב אוזן ("האח הגדול", "נינג'ה ישראל") משיק את טראק הקעקועים החדש שלו וגם עסק חדש ומפתיע: סופר. 
כילד פריפריה, שכל אירוע מכונן בחייו היה צריך לכלול נסיעה לאזור המרכז, לבטל לו"ז שלם וכל זאת בשביל להגשים חלום - ומשם נולד לו הרעיון להגיע עד אליכם לכל הארץ לעיר שלכם. העיר הראשונה שבחר אוזן לבקר בה עם משאית הקעקועים שלו היא קריית שמונה. את הסופר החדש שלו השיק אוזן במתחם נופית החרמון בצמידות לעיר.
ראשוני האורחים הגיעו כל צוות אליאב קעקועים, ואיתם ההשקה המטורפת של הטאטו טראק, מבנה אקווריום שקוף המכיל סטודיו לקעקועים נייד. בנוסף, בסיום אירוע ההשקה, הוסיף אוזן קעקוע נוסף לאוסף המרשים שלו, ובו כתוב "I appreciate it" כתודה לבורא.

משאית הקעקועים של אליאב אוזן
בתקופה האחרונה ניהל אוזן משא ומתן לרכישת מלון בקוסטה ריקה, ולפני מספר ימים חתם סופית על העסקה שתעביר לידיו את הבעלות. המלון המדובר הוא בעל שבעה חדרים, ואוזן מתכנן להכפיל אותם ולבנות שבעה נוספים.
עוד בתכנון של הבעלים החדש: בניית בריכה שתקיף את חדרי המלון, ובאמצע שלו להקים אקווריום שקוף, שם יפתח אוזן, שכזכור הוא מקעקע, סטודיו לקעקועים עבור מקעקעים ברחבי העולם שיגיעו לשם לטבוע את יצירותיהם על אורחי המלון והתיירים בסביבה. כפי שפורסם במאקו, על פי ההערכות, אוזן השקיע סכום של כשלושה מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה ריקה מתוכן
    כלומניק בריבוע 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבהלה לכתבה איזה אקזיט של….. כולה נהג משאית
    סגור