ויראלי

מגישת חדשות 13 גרמה לגל התפטרויות? "יתחיל כאוס בבתי החולים"

המחאה הגדולה של המתמחים שהגיעה לשיאה עם ההתפטרות של הילה קורח בשידור חי, נמשכה היום עם המכתבים המודיעים על התפטרות בתוך 48 שעות בלבד
מערכת ice |  1
הילה קורח (צילום מסך חדשות 13)
אתמול (שני) וגם היום הוגשו מכתבי התפטרות נוספים בביה"ח אסה"ר (שמיר), הדסה הר הצופים ואיכילוב בתל אביב. שביתת הרעב של 4 הרופאים השובתים רעב נכנסת ליומה ה- 3. בתוך כך, סטודנט שנה ה מהטכניון, הצטרף היום לשובתי הרעב. במקביל, קמה יוזמה לשביתת רעב סולידרית למשך 26 שעות- כבר עתה יש שהצטרפו ליוזמה. כזכור, הילה קורח מגישת חדשות 13 הייתה ממובילות המחאה כשהתפטרה בשידור חי. 
מארגון הרופאות והרופאים המתמחים "מרשם" נמסר היום: "תוך 48 שעות יכנסו לתוקף מכתבי ההתפטרות ויתחיל כאוס בבתי החולים. מכתבי ההתפטרות שיכנסו לתוקף הם אלה שהוגשו בפעימה הראשונה (25.8).המשמעות היא שמחלקות שלמות יוותרו ללא מתמחים- ולמעשה לא יוכלו לפעול".

עוד נמסר: "כמה ימים לאחר מכן, יכנסו לתוקף המכתבים מהפעימות הנוספות. אנחנו מאוד מקווים שלא נגיע לרגעים הקשים הללו. זה הזמן של רוה"מ להראות מנהיגות ולהביא לפתרון המשבר שיצרה הממשלה בראשותו. יש רק החלטה אחת שאפשר לקבל: להעביר את הכסף לביהח ולהתחיל את המהלך לקיצור התורנויות עכשיו! לפתוח תקנים, לאייש אותם ולהתחיל להכשיר את כוח האדם- זו הדרך היחידה להבטיח שהמהלך יצא לפועל ולא יתמסמס בין ממשלות ושרים".
אתמול והיום הוגשו מכתבי התפטרות של מתמחים במחלקות הבאות: ביה"ח אסף הרופא (שמיר) כירורגיה כללית. ביה"ח הדסה הר הצופים: נשים, ביה"ח איכילוב: נשים, רדיולוגיה ומחלקת גסטרו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שילכו הביתה, לא צריך עצלנים מפונקים אגוצנטריים וחסרי מו
    יובל 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממילא היום מי שמגיע לאשפוז נמצא בסיכון לא קטן לצאת משם מכוסה בסדין לבן
    סגור