ויראלי

מורן אטיאס מרגשת: "שבועיים מטלטלים של האשמה עצמית"

הדוגמנית הבינלאומית ריגשה באינסטגרם שלה עם תודה למכון אברהמסון שסייע לה להפסיק לעשן: "לפני שבחרתי להיכנס להריון- רציתי מאד להפסיק לעשן, הרגל רע שלי שאני סוחבת המון שנים- ידעתי שיהיה לי קשה ושגם לא אצליח לבד- כי ניסיתי"
מערכת ice |  1
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
כשהיא מתקרבת בצעדי ענק אל עבר חדר הלידה, מורן אטיאס העלתה פוסט מרגש במיוחד בו היא סיפרה על הגמילה שלה מעישון באמצעות מכון אברהמסון וכשהיא בחודש שמיני היא מודה להם שסייעו לה לצלוח את ההיריון מבלי לעשן.
אטיאס כתבה: "אחרי שבועיים מטלטלים מאד, בלבול והריון שהפך להיות הריון בסיכון גבוה - הגיעה הרבה מאד האשמה עצמית . … היום אני דווקא רוצה לחגוג - ולהתגאות בחלום שהגשמתי !!!".

עוד הוסיפה: "לפני שבחרתי להיכנס להריון- רציתי מאד להפסיק לעשן, הרגל רע שלי שאני סוחבת המון שנים- ידעתי שיהיה לי קשה ושגם לא אצליח לבד- כי ניסיתי. חברים המליצו לי על מכון אברהמסון".
לסיום כתבה: "הגעתי למפגש. ואז התחיל תהליך יום יומי עם ליווי והשגחה של צוות מסור, שמאד עזר לי הזה כל פעם שהיה בי דחף היום אני בחודש שמיני ברוך השם ושנה בלי עישון ( חייבת להודות למכון אברהמסון תודה) לא הייתי עושה את זה בלעדיכם. אל תתפשרו על הבריאות שלכם, תודה!!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופה
    גיל רונן 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתם אלופים איתי הצלחתם
    סגור