ויראלי

גיא פינס תחת מתקפה: "אחד האייטמים הרקובים של החודש"

בעקבות הפוסט של מגיש תכנית הבידור בקשת 12 שדיווח על הליהוק החדש לתפקיד של יהודה נהרי, שהתלונן נגד אסי עזר כי הטריד אותו מינית, עורך וואלה תקף: "לא משנה למי מאמינים, לא עושים דבר כזה. איזה עוני רוחני ונבזות"
מערכת ice |  3
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה יצא נגד ערב טוב עם גיא פינס, תכנית הבידור הוותיקה של קשת 12, לאור האייטם שהעלו באינסטגרם לגבי התפקיד החדש אליו לוהק השחקן יהודה נהרי, שהתלונן נגד הטלאנט של הערוץ אסי עזר כי הטריד אותו מינית.
ורטהיים כתב: "רק עכשיו התפניתי לאחד האייטמים הרקובים של החודש. של פינס, כמובן. בין אייטם על רוסלנה לחדש של נועה קירל הוא פרסם ליהוק מלפני הפרשה. זה לא הפריע לו להעביר מסר כאילו נהרי הרוויח ממנה ולהחביא את האמת באותיות הקטנות. בכלל לא משנה למי מאמינים, לא עושים דבר כזה. איזה עוני רוחני ונבזות".
 
במקום הכי חם בגיהנום כתבו: "מכונת יחסי הציבור וההלבנה של קשת נכנסה לפעולה מלאה בפרשת אסי עזר: פוליגרף מוזמן, מצעד סלבריטאים אוהדים, צלם פפראצי מ"מאקו" והשיא - אייטם אצל גיא פינס, שצייר את המתלונן יהודה נהרי כאופרטוניסט. כמו במקרה אייל גולן, קשת לא משאירה פצועים בשטח ששווים מיליונים".
 
בכלל, ברשת הסתובבו ביקורות קשות על האייטם, שכן הוא לוהק לתפקיד לפני כחודש וחצי ורק כעת, לאור הבאזז סביבו של השחקן שנמצא בסערת אסי עזר, הוחלט להעלות את האייטם המדובר על תפקיד המשחק החדש שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לקטר לקטר .אי אפשר לפזר אבקת אושר אהבה וחיוך .תמיד הלכל (ל"ת)
    חן 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    דווקא הבהיר שזה קרה חודשים לפני העדות שלו ב"וואלה"
    גל 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ומי אמר שאין באמת קשר? התזמון של העדות הזו הזויה ולא קשורה לכלום. גם, ומשום מה אף אחד לא דיבר על זה, נהרי מגוייס ע"י "יש עתיד" לקמפיין בנושא פגיעות מיניות בגברים.
    סגור
  • 1.
    קשת מזהמת אוויר ואווירה מיומנת. לסגור מיד (ל"ת)
    מכשירי השרץ 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור