ויראלי
הראפר הישראלי בקריירה חדשה: זה המותג החדש שמשיק
איזי, מהאמנים הבולטים בהיפ הופ הישראלי, משיק מותג ערק חדש בשם "בוסה" שפותח במשך שנה וחצי, וכולל שני סוגים של ערק פרימיום בטעמים ייחודיים
הראפר איזי, מהמובילים בסצנת ההיפ הופ הישראלי, נכנס לעולם חדש ומשיק מותג ערק בשם "בוסה". המותג שנמצא בפיתוח במשך שנה וחצי, מציע ערק פרימיום שנועד לשנות את חוקי המשחק בשוק הערק המקומי. איזי והצוות שמאחוריו ערכו אינספור ניסיונות זיקוק וטעימות עד שהגיעו לנוסחה המושלמת, עם ערק בעל טעם עשיר ומלטף.
המותג כולל שני מוצרים עיקריים: ערק נקי שיימכר בטווח מחירים של 85-95 שקלים, וגרסה לימונית במחיר של 65-75 שקלים. את המוצרים ניתן יהיה להשיג בחנויות אלכוהול נבחרות ברחבי הארץ, לצד מסעדות וברים מובילים.
צילום: יח"צ
על גב הבקבוק מופיע המשפט מתוך הלהיט "כל החבר'ה": חוויות שלא נזכור עם אנשים שלא נשכח". עבור איזה, השקת המותג היא דרך לשלב בין המוזיקה שלו לחוויות החיים. "כשסיפרתי לאשתי שאני רוצה להקים מותג ערק, היא צחקה ואמרה 'מה, אתה ציוןברוך'?. עניתי לה, 'לא אני בעלך פרגני'".
צילום יח"צ
איזי, שהחל את דרכו המוזיקלית לפני 15 שנה, מספר שהשיר "כולבויניקית" פתח עבורו את הדלת לתעשיית המוזיקה, למרות שלא תכנן שזה יהפוך ללהיט.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה