ויראלי
זוועה בסניף KFC: "איימו עלינו, ממש רדפו אחרינו"
הוויכוח על מבצע 1+1 הסלים במהירות כאשר העובד סירב לכאורה להכיר בטענותיהם והתפתח עימות מילולי בסניף בבאר שבע. הלקוח החל לתעד את האירוע בטלפון הנייד שלו, ובתגובה, על פי התיעוד, העובד התנפל עליו, דחף אותו בחוזקה מספר פעמים ואיים עליו. עובד אחר ניסה להרגיע את המצב ולמנוע הסלמה נוספת
הוויכוח על המבצע הסלים במהירות כאשר העובד סירב להכיר בטענותיהם והתפתח עימות מילולי. הלקוח החל לתעד את האירוע בטלפון הנייד שלו, ובתגובה, על פי התיעוד, העובד התנפל עליו, דחף אותו בחוזקה מספר פעמים ואיים עליו. עובד אחר ניסה להרגיע את המצב ולמנוע הסלמה נוספת.
הלקוח טען למאקו: "שילמנו באמצעות האפליקציה וכשהגענו לאסוף את האוכל ראינו שהביאו לנו רק מנה אחת, הראנו לאחד העובדים את המבצע, והוא אמר בטון גס שזה לא נכון ולא קראתי את האותיות הקטנות. דרשתי פיצוי כספי ואז התחיל הבלגן. הוא התחיל לאיים ולדבר בצורה לא יפה, אז התחלתי לצלם אותו. היו עובדים אחרים שדיברו בצורה לא יפה ואגרסיבית. ככה לא מתנהגים עובדים כלפי לקוחות. אחד מהם תקף אותנו, ושניים אחרים איימו עלינו, ממש רדפו אחרינו. עד עכשיו לא התאוששנו מהאירוע הזה"
גם לאחר שעזבו את המקום, טוענים בני הזוג כי עובדים מהסניף המשיכו לעקוב אחריהם ולאיים עליהם, מה שגרם להם לתחושת חוסר ביטחון. בעקבות האירוע, הגישו השניים תלונה במשטרת באר שבע ופנו להנהלת הרשת.
בתגובה לאירוע החריג, הודיעה חברת KFC כי היא מתנצלת עמוקות על התקרית ומגנה באופן חד משמעי את המעשים שהתרחשו. החברה הדגישה כי העובד פעל באופן עצמאי ובניגוד למדיניות החברה, והודיעה על פיטוריו המיידי. כמו כן, החברה הבהירה כי היא מקיימת מדיניות של אפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג.
עוד ב-
מנכ"ל הרשת, שי קרמונה, התחייב לבצע תחקיר מעמיק בסניף ולבדוק אם היו מעורבים נוספים בתקרית. הוא הודיע כי יבקר אישית בסניף עם אחראית כוח אדם כדי לחדד את הנהלים ולוודא שמקרים דומים לא יישנו בעתיד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה