ויראלי

אופירה אסייג מבקשת עזרה: "נשארו להם ימים בודדים"

אסייג שיתפה את הסטורי בו נכתב: "בגלל המצב בצפון החליטו לסגור את הכלבייה בכרמיאל אף אחד לא מגיע לשם יותר לעזור להם והאחראים על המקום הודיעו שלא מתכוונים לעזור והברירה שהשאירו לבחורה היחידה שעוד הולכת לשם זה להמית את כולם או לשחרר"
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
האהבה של אופירה אסייג מגישת קשת 12 לבעלי חיים היא ידועה וגם היא על רקע המצב הקשה בצפון והבריחה ההמונית של האזרחים החוששים לחייהם, הביאה אותה לשתף סטורי כואב הקורא לעזרה תכופה.
אסייג שיתפה את הסטורי בו נכתב: "בגלל המצב בצפון החליטו לסגור את הכלבייה בכרמיאל אף אחד לא מגיע לשם יותר לעזור להם והאחראים על המקום הודיעו שלא מתכוונים לעזור והברירה שהשאירו לבחורה היחידה שעוד הולכת לשם זה להמית את כולם או לשחרר".
עוד היה כתוב: "כל הכלבים שם מתים מפחד ורק רוצים בית* יש שם גם חתולים פצועים שנשארו ללא טיפול מי שיכול לעזור באימוץ או להפיץ כמה שיותר זה פשוט מבורך נשארו להם ימים בודדים צרו קשר עם רפאלה".

זו לא הפעם הראשונה שאופירה אסייג נרתמת. Memories in colors, יוצרים אלבומים המספרים את סיפור חייהם של אהובים שחייהם נקטפו בטבח בשבעה באוקטובר ובמלחמת חרבות ברזל וכעת הם יוצאים בקמפיין גיוס תרומות כדי להמשיך במלאכה.
גם מגישת קשת 12 אופירה אסייג מנסה לסייע למיזם החברתי המרגש והעלתה סטורי בו כתבה: "ספרי החיים, בואו נמשיך ללוות את המשפחות השכולות, כל תרומה שלכם תעזור", והיא הוסיפה קישור לדף הפייבוקס.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אופירה
    יגאל המלך 10/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אופירה המלכה של ישראל ????????????????
    סגור
  • 3.
    אופירה אוהבת בעלי חיים
    פליקס 10/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מקווה שהיא ממשיכה לאהוב בעלי חיים גם לאחר הגירושין
    סגור
  • 2.
    אופירה זוכרת את חדריי ההלבשה של ביתר
    אהבת חינם 10/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אפורה
    סגור
  • 1.
    אופיאיכסה
    מסי 10/2024/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אופיאיכסה????????????
    סגור