ויראלי

אופירה אסייג מבקשת עזרה: "כל תרומה שלכם תעזור"

גם מגישת קשת 12 אופירה אסייג מנסה לסייע למיזם החברתי המרגש Memories in colors והעלתה סטורי בו כתבה: "ספרי החיים, בואו נמשיך ללוות את המשפחות השכולות, כל תרומה שלכם תעזור", והיא הוסיפה קישור לדף הפייבוקס.
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג נרתמת. Memories in colors, יוצרים אלבומים המספרים את סיפור חייהם של אהובים שחייהם נקטפו בטבח בשבעה באוקטובר ובמלחמת חרבות ברזל וכעת הם יוצאים בקמפיין גיוס תרומות כדי להמשיך במלאכה.
גם מגישת קשת 12 אופירה אסייג מנסה לסייע למיזם החברתי המרגש והעלתה סטורי בו כתבה: "ספרי החיים, בואו נמשיך ללוות את המשפחות השכולות, כל תרומה שלכם תעזור", והיא הוסיפה קישור לדף הפייבוקס.

רק לא מזמן, אחרי שתקפה בחריפות את חבר הכנסת עופר כסיף על רקע דבריו הקשים נגד ישראל בראיונות בחו"ל סביב מלחמת 'חרבות ברזל', שכזכור החלה במתקפת טרור רצחנית של חמאס על עוטף עזה, שגבתה את חייהם של לפחות 1,300 ישראלים, בעוד לפחות 203 ישראלים חטופים ברצועה, מגישת קשת 12, אשת התקשורת הוותיקה אופירה אסייג, התגייסה למאמץ למען לוחם גבעתי.
בסטורי שלה כתבה אסייג לעוקביה כך: "אחרי שהצליח לנו פעם אחת כותבת שוב בתקווה שנצליח גם הפעם!!! חייל גבעתי מאושפז ב'אסף הרופא' לאחר שנלחם בגבורה בקרבות בשבת במהלך הלחימה התנפץ לו האייפון. מהרגע ששמענו אמרנו שננסה להשיג לו אחד חדש! קדימה בואו נשלים את המשימה הזו ונעשה לו שמח על הלב! תפיצו איפה שרק אפשר!!!". עד כה 37 אנשים השתתפו בתרומה בקבוצת ה-paybox שנפתחה במטרה לרכוש מכשיר אייפון חדש ללוחם, כאשר גויסו בינתיים 3,259 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה