תקשורת ומדיה

זו הכוכבת הבינלאומית שהעלתה סטורי בעד הפלסטינים

הדוגמנית המוכרת היילי ביבר, אשתו ההריונית של ג'סטין ביבר, העלתה אמש סטורי בו היא מבקשת לתרום תרומות לילדים פלסטינים, עד כה תרמו לעמותה מעל מיליון דולר 
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
אמש (רביעי), פרסמה הדוגמנית ואשתו של, היילי ביבר, סטורי גיוס תרומות כספים עבור הילדים בעזה: "PCRD- Palestine Children's Relief Found" שעד כה נתרמו מעוקבים 1,239,531 דולר. הדוגמנית ואושיית הרשת ובתו של השחקן סטיבן בולדווין, אשר הודיעה לאחרונה חגיגית שהיא בהריון ראשון מבעלה הזמר המפורסם ג'סטין ביבר, מוכרת בעיקר מכותרות על הקשר בין השניים ולא מדועתיה הפוליטיות, מה שאכן הפתיע רבים כשראו שגם היא, כמו חלק מהכוכבים בהוליווד, תפסה צד. 
כאמור, הכוכבת הבינלאומית היא לא היחידה שפרסמה תמיכה לצד הפלסטיני, גם השחקנית האנגלייה אוליביה קולמן, השחקן האירי, פול מסקל והבמאי היהודי ג'ונתן גלייזר, עוררו סערה כשפרסמו פריטים שימכרו במכירה פומבית, כשכל הכסף יועבר לעזה עבור תמיכה וסיוע.
אולם, בזמן שהשסע רק גובר, כוכבים רבים ומצליחים בהוליווד כן היו אמיצים דיו להביע תמיכה בישראל, ביניהם מדונה והשחקנית המצליחה נטלי פורטמן, ששיתפו בתמיכתן ופרסמו שבעקבות המלחמה שפתח החמאס, לפי הערכה, יש מעל 900 נרצחים וחללים, אלפי פצועים ועשרות בני ערובה שחטופים ומוחזקים על ידי רוצחי אדם בעזה. 

(צילום מסך מתוך האינסטגרם של היילי ביבר) 
כמו כן, הן לא הכוכבות היחידות בשורת ה-A ליסט של הוליווד שתומכות בישראל, גם ג'יימי לי קרטיס, דברה מסינג, איימי שומר, שאנן דוהרטי, ריס וויטרספון, סיינפלד ורבים אחרים משתפים ברשתות החברתיות את מיליוני עוקביהם את תמיכתם בישראל. רק לאחרונה פרסמה השחקנית המצליחה גל גדות סטורי לא מתנצל: "אני עומדת לצד ישראל וגם אתם צריכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה