ויראלי

החייל שהואשם בחיסול סינוואר מגיב ללוסי אהריש: "נראה לך, יא טמבלית"

החייל המשוחרר שהפך לוויראלי לאחר שסרטון שלו רוקד במדים הופץ ברשת בצירוף הטענה שזהו המחסל של מנהיג חמאס, התראיין היום בתוכניתה של לוסי אהריש והבהיר: "מי יאמין להומו שפאקינג מחסל את סינוואר?". צפו
מערכת ice | 
לוסי אהריש (צילום אינסטגרם/ lucyaharish)
מנחת "שיחת היום", ברשת 13, ראיינה היום את כוכב הרשת שהוצג כמחסל של סינוואר, יוחנן טווינה. הכוכב, שהשתחרר לאחרונה מצה"ל ולא שירת כלוחם, הסכים שמשתמש ישראלי יעלה סרטון ריקוד ישן שלו במדים ויפיץ את השמועה שהוא זה שחיסל את מנהיג חמאס. מה שטווינה לא ציפה לו הוא שרבים, בעיקר מחו"ל, יחשדו שמדובר בפרסום אמיתי.  
טווינה, שכונה בסרטון בהומור רן-דומלי (משחק מילים על המילה "רנדומלי) סיפר היום לאהריש: "יום אחד קמתי בבוקר אמרתי 'שמע ישראל' ופתאום אני מגלה שחיסלתי את סינוואר, ואני כזה WTF, מה הקשר?!... מי יאמין להומו שפאקינג מחסל את סינוואר. פתאום אני מקבל אלפי הודעות מחו"ל. 'OMG, יוחנן, אתה הרגת את סינוואר, אני כ"כ גאה בך'. אני נכנס לציוץ ורואה שיש לזה מיליון וחצי צפיות".
טווינה סיפר שבעת שירותו הצבאי הפך שלא מרצונו לפנים של צה"ל בעיניי עוקבים מארצות ערב שהאשימו אותו ברצח עם. "סה"כ רקדתי. אני לא יודע איך לדרוך נשק", טען בהומור והצחיק את המנחה.
 
אהריש, שביקשה בתום הריאיון לוודא סופית האם טווינה בכל זאת קשור איכשהו לחיסול סינוואר, זכתה ממנו לתשובה הלא דיפלומטית: "חיים שלי, נראה לך?! יא, טמבלית". כוכב הרשת לא הסתפק בכך והביך את המגישה: "צחי הלוי הוא בעלך? איזה הוט (חתיך)". האריש שהתפרצה בצחוק, הסכימה איתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה