ויראלי

קעקעה 99.9% מגופה וביצעה 18 פירסינגים באיבר המין: כל הפרטים

הכירו את אספרנסה לו מינסקה פורזינה: ספר השיאים של גינס העניק לה את תואר האישה המקועקעת ביותר והאישה עם הכי הרבה שינויים בגוף בהיסטוריה | כל הפרטים

מערכת ice | 
אספרנסה מינסקה פורזינה (צילום @guinnessworldrecords, מתוך עמוד היוטיוב של ספר השיאים של גינס)
הכירו את אספרנסה לו מינסקה פורזינה: ספר השיאים של גינס העניק לה את תואר האישה המקועקעת ביותר והאישה עם הכי הרבה שינויים בגוף בהיסטוריה. לדבריה, ההחלטה לקשט את גופה במגוון קעקועים שונים נעשתה במסגרת פרויקט אישי שלה.
במסגרת פרויקט העשור שלה, אספרנסה לו מינסקה פורזינה קעקעה את העיניים שלה, הזריקה שתלים דמויי קשקשים לקרקפת שלה ולזרועות. המראה המשונה והמרתיע של מחזיקת השיא החדש נחשף בחשבון היוטיוב של ספר השיאים של גינס.
 
לצד ההחלטה הנועזת למלא את גופה במגוון רחב של קעקועים צבעוניים, אספרנסה לו מינסקה פורזינה הגדילה לבצע 89 שינויים בגופה החל מ-15 שתלים תת עוריים, פיצול הלשון, הסרת הפטמות ו-18 פירסינגים באיבר המין הנשי. 
על פי הפרסום של אתר החדשות "הניו יורק פוסט", אספרנסה לו מינסקה פורזינה קעקעה 99.9% מגופה ובכך עקפה את שרלוט גוטנברג, שגופה היה מכוסה ב-98.7%. אהבתה לעולם הקעקועים החלה בגיל 21 ובמשך עשר השנים האחרונות החלה פורזינה למלא את גופה בציורים צבעוניים שמטרתם הינה להזכיר לה אירועים חשובים בחייה. 
כאשר היא רצתה להשתתף בתחרות של ספר השיאים של גינס ולהגיש בקשה מיוחדת לצוות האחראי על המשתתפים, נתקלה פורזינה בחשש אמיתי.  "בהתחלה חששתי, אבל רציתי לנסות להפגין את כוחן של נשים וזה היה אפשרי על ידי הגשת בקשה בעצמי", סיפרה פורזינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה