בארץ

מרגש: החטוף שחולץ במבצע ארנון חושף קעקוע חדש | כל הפרטים

אלמוג מאיר ג'אן, אשר נחטף ב-7 באוקטובר וחולץ במבצע ארנון, חרט על רגלו השמאלית קעקוע של כתבה מתוך העיתון "The Daily News", בה סופר על אופן חילוץ ארבעת החטופים ממחנה הפליטים נוסייראת בעזה

מערכת ice | 
אלמוג גאן בעובדה (צילום עובדה קשת 12)
אלמוג מאיר ג'אן, אשר נחטף ב-7 באוקטובר והוחזר במבצע ארנון על שמו של הלוחם ארנון זמורה ז"ל שנפל בעת מילוי תפקידו, חשף לאחרונה את הקעקוע המיוחד שחרט על רגלו השמאלית.
מאיר ג'אן החליט לחרוט על גופו קעקוע של כתבה בעיתון "The Daily News" בה סופר על מבצע ארנון, במהלכו הוא שוחרר יחד עם נועה ארגמני, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו. לצד אותה כתבה, ג'אן חרט על רגלו פיסה של מפה עם מצפן ומספר קלפים. 
אלמוג מאיר ג'אן חולץ לאחר 8 חודשים בשבי חמאס. כזכור, מבצע ארנון, היה מבצע חילוץ הירואי של מערכת הביטחון שנערך ב-8 ביוני 2024, במהלכו חולצו ארבעה חטופים ישראלים שהוחזקו במחנה הפליטים נוסייראת בעזה על ידי מחבלי חמאס.
כוחות שב"כ וימ"מ פשטו על שני מבנים במחנה, בגיבוי של צה"ל, ושחררו את נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, שנחטפו במהלך מסיבת הנובה בשבת השחורה. 

המבצע, אשר במקור נקרא "מבצע זרעי קיץ", שונה לשם "מבצע ארנון" על שם מפקד צוות ולוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה, שהיה חלק מכוח הפריצה הראשון. פקד ארנון זמורה ז"ל מת מפצעיו בבית החולים והועלה לדרגת רב פקד לאחר פטירתו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה