ויראלי

ישראל קטורזה משתף תמונה של פלסטינית פצועה: "גאה להיות חלק מהעם שלי"

התמונה הוויראלית מציגה פרמדיקית של צה"ל מטפלת באישה פלסטינית מבוגרת שנפגעה מירי חמאס בג'באליה, צפון רצועת עזה. "הם מראים לנו שלא רק שהם לא מפחדים מאיתנו, הם בעדנו", העידה הפרמדיקית

מערכת ice | 
ישראל קטורזה (צילום יח"צ)
תמונה ויראלית שיצאה אמש ממחנה ג'באליה ושותפה ברשתות החברתיות, הציגה את הפרמדיקית, רב"ט שי גלבוע מגדוד 9, מטפלת בפלסטינית שנפצעה מירי חמאס בעת שניסתה לצאת ממחנה ג'אבליה.
העיתונאי והסאטיריקן, חנוך דאום, שיתף את התמונה יוצאת הדופן וכתב: "תמונה שפחות תעניין את התקשורת העולמית ובית הדין בהאג".
בין המגיבים לתיעוד, היו רבים שטענו שאין בלתי מעורבים בעזה וכי אין צורך לסייע לה כדי להתחנף לעולם. מנגד, הקומיקאי, ישראל קטורזה, הצטרף למעל 7,200 איש שעשו לפוסט של דאום לייק ושיתף: "זה אנחנו ואני גאה להיות חלק מהעם הזה".

צילום: מרחבי הרשת
גלבוע, הפרמדיקית המתועדת בצילום, התראיינה למהדורת היום בחדשות 12 ותיארה את האינטראקציה עם האזרחים בעזה: "הם מחייכים אלינו, מנופפים לנו לשלום, הם מקללים את חמאס מולנו. הם מראים לנו שלא רק שהם לא מפחדים מאיתנו, הם בעדנו".
כזכור, כוחות צה"ל פועלים בג'באליה כנגד פעילי חמאס וג'יהאד איסלמי מזה כשבועיים ומכתרים את המחנה. בתיעודים מהמקום נראים אלפי פלסטינים נעים דרומה, חלקם מרימים דגל לבן ועוברים במעברי בידוק ליד חיילי צה"ל. החיילים מחלקים מים לתושבים וסוכריות לילדים שעזבו את אזור הלחימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה