ויראלי

פרידה עוזיאל חושפת אחרי הפרידה: "לא מתחרטת לשנייה"

כוכבת האח הגדול משתפת על הפרידה מדיג'יי שארפ: "הוא עשה מה שהוא הרגיש שהוא יכול לעשות. לא אכנס למערכת היחסיים עם אמא שלו והמשפחה שלו. הייתי עושה בדיוק הכל אותו דבר. החיים מפתיעים ואין לדעת מה יקרה. אני גם הייתי סגורה בבית ולא ידעתי מה מתחולל בחוץ. לנוכח מה שידעתי והרגשתי, לא מתחרטת לשניה. סיכוי לקאמבק? לא"
מערכת ice | 
פרידה ודיג'יי (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של האח הגדול bigbrotherisrael@)
כוכבת העונה האחרונה של 'האח הגדול' ברשת 13, פרידה עוזיאל, כבר קוצרת את פירות ההצלחה שלה ואמש (ראשון) הגיע להצטלם לקמפיין הבכורה שלה לחברת האופנה רנואר. בפעם הראשונה, היא התראיינה ל-TMI אחרי הפרידה מדי ג'יי שארפ וסיפרה את הסיפור כולו בלי פילטרים.
תחילה היא סיפרה: "פרידה של לפני שנתיים היתה מאמינה שהיא תעמוד פה, ותעשה את ההזמנה מוולט למי שמצטלם לקמפיין רנואר. עוד מעכלת, בהודיה גדולה. אני לא יודעת אם אי פעם אוכל להתרגל לזה. אמאלה, אמאלה, בא לי לרוץ בשדות מאושר. ברוך השם, מפשירה. מיום ליום זה משתפר. תמיד הייתי בטוב, חס וחלילה לא הייתי ברע, כן היה לי קצת מורכב אבל ככל שעוברים הימים, הגלגלים מתחילים לרוץ בחזרה ואני חוזרת להיות אני. בדיוק פגשתי חברה, והתחבקנו והיא אמרה לי - 'ואי את סוף סוף חוזרת להיות את', והיא ראתה אותי בדיוק שיצאתי מהבית גם". 

על סיום הזוגיות עם שארפ אמרה: "כולנו יודעים מה קרה. זוגיות שכל עם ישראל ראה, בחן והביע דעה. מה שקרה קרה וזהו, אנחנו כבר לא יחד. זה לא פשוט בכלל. מגיבים כמו שכל בן אדם היה מגיב. זה לא נעים, זה פוגע. אבל בסדר, כאילו ממשיכים קדימה והחיים ממשיכים, לא ניסיתי לדבר עם אמא שלו. הוא עשה מה שהוא הרגיש שהוא יכול לעשות. לא אכנס למערכת היחסיים עם אמא שלו והמשפחה שלו. הייתי עושה בדיוק הכל אותו דבר. החיים מפתיעים ואין לדעת מה יקרה. אני גם הייתי סגורה בבית ולא ידעתי מה מתחולל בחוץ. לנוכח מה שידעתי והרגשתי, לא מתחרטת לשניה. סיכוי לקאמבק? לא".
על הרצון שלה בזוגיות הבאה: "אני חושבת שאני מאוד יודעת כבר מה אני רוצה, ואני לא יודעת מה הייתי עושה אחרת, זה פשוט היה מצולם ומשודר אז את הבאה לא אצלם ואשדר. איך להתחיל איתי? וואלה, לא יודעת. תן לי אופציות. לא לעשות משהו שיפחיד אותי ויכניס אותי ללחץ. קמצן? מהמם, חולה על זה. סתם, לא. אני אומרת לך תן לי דוגמאות, מה קמצן? אני לפני האח אמרתי שאין לי ארנק, וגם אחרי האח. בסדר גמור". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה