ויראלי

אופירה אסייג חוגגת יום מאושר: "כיף לי איתך, אין כמוך"

אסייג כתבה בסטורי על רקע תמונה שלה ושל חברה הקרוב: "מזל טוב חיים שלנו סתיו. אני מאחלת לך ביום ההולדת את כל הטוב שהעולם יכול לתת. רק אני מכירה את לבך המיוחד ואיזה כיף לי בחברתך, אין כמוך".
מערכת ice |  6
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, מגישת הטלוויזיה בקשת 12, חוגגת עוד יום מאושר, כאשר חבר טוב שלה חוגג יום הולדת. בסטורי שהעלתה לסטורי שלה באינסטגרם היא שיתפה את העוקבים באהבתה הרבה אליו.
אסייג כתבה בסטורי על רקע תמונה של שניהם: "מזל טוב חיים שלנו סתיו. אני מאחלת לך ביום ההולדת את כל הטוב שהעולם יכול לתת. רק אני מכירה את לבך המיוחד ואיזה כיף לי בחברתך, אין כמוך".
רק אמש שיתפה כי בחג הסוכות כי היא זוכה לקבל מתנת יום הולדת מיוחדת. לכבוד החג היא התארחה אצל החברה, הקוסמטיקאית המפורסמת, פולה בליק, ושם היא זכתה לגלות כי היא מקבלת ממנה מתנת יום הולדת (באיחור של שבועיים מהתאריך המקורי).
אופירה אסייג העלתה לחשבון האינסטגרם שלה במהלך חג הסוכות כי היא קיבלה במתנה אופניים ורודים עבור רכיבה עירונית. על כך אסייג הגיבה בסטורי: "את מהממת, אני חולה עלייך פולה. יואוו בסוכה של פולה יום הולדת. מתה על הבחורה הזאתי. מתה מתה מתה. אלו הולכים להיות האופניים שלי, אני מתחילה לרכב על אופניים. זה הספורט החדש שלי. חולה עלייך פולה, זה מושלם".


(מתוך חשבון האינסטגרם של אופירה אסייג) 
במהלך השבוע פרסמה אופירה אסייג כי אחרי הגירושין מגילי מנקין, אופירה אסייג צריכה למצוא עזרה מיוחדת בבניית הסוכה לקראת החג שיחול השבוע, שכן בדרך כלל הגברים הם אלו שמופקדים על בנייתה.
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה חושפת אופירה כי היא זוכה לבנות סוכה באמצעות הסיוע של שי ההנדימן, שבונה עבורה את הסוכה. היא כתבה בסטורי: "שלומית בונה סוכה? אופירה בונה סוכה!". אופירה ציינה בנוסף לכך כי "הוא עושה הכל בבית!!! הכל".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בכוונה שמים !!!
    ארנון 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותרות למשוך קריאה אל תפלו בפח.
    סגור
  • 5.
    רק היא!?
    יעקטובובו 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רק היא יודעת אז הוא לא מיוחד ותותח כי מי שמיוחד ותותח כולם יודעים הבנת ימחלולה חייה בסרט שהיא אהובת הקהל ההפף שנואת הקהל בפער!!!!
    סגור
  • 4.
    אופירע
    פטיש ברזל 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שהיא זקוקה כמתנה ליום הולדת זה ז' גדול שיסתום לה את הפה הג'ורא הענק שלה !!! גילי התעורר מעט מאוחר והבין את הטעות שלו. עכשיו נישאר לה לרוץ על הקווים ולחזור לתקופת המאמנים. שהיו מאוד שמחים לחזרת לשיחות מחדר ההלבשה!!!
    סגור
  • 3.
    אופירה
    אלי 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה כל המידע החשוב הזה,צריך לעניין אותנו?
    סגור
  • 2.
    תמותי
    נווה 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם הדלקת נרות לא יעזור לך תודה גילי
    סגור
  • 1.
    מה זה עניין שלנו? (ל"ת)
    שפחת השם 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור