ויראלי

בר רפאלי מגיבה להתחמקות שלה מגיוס לפני 20 שנה ומפתיעה במידע חדש

בר רפאלי התנתקה אמש מהידיעות על חיסול יחיא סינוואר והחליטה לקיים סשן שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם. אחת מהשאלות אליהן הייתה מוכנה להגיב הסופר-מודל הישראלית באופן נדיר, הייתה בנוגע לאי-גיוסה לצה"ל. מה דעתה על ההתחמקות שלה בדיעבד?

מערכת ice | 
בר רפאלי קמפיין חדש (צילום אייל נבו)
כזכור, רפאלי בת ה-39, נישאה מספר ימים לפני תאריך גיוסה בגיל 18. הנישואים לידיד של הוריה שהיה מבוגר ממנה ב-23 שנים, היו פיקטיביים והעניקו לדוגמנית פטור מידי מגיוס ואפשרות להמשיך את קריירת הדוגמנות שלה בעולם. 
"את מתחרטת בדיעבד שלא עשית צבא", שאלה אחת מתוך 3.8 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם אמש. רפאלי, שלא מרבה להתייחס לנושא הטעון שעורר נגדה ביקורת ציבורית חריפה בזמנו, השיבה: "אני לא בן אדם שנוטה להתחרט על דברים שלא ניתן לשנות אבל בדיעבד, אני חושבת שאם הייתי קצת יותר בוגרת ופחות לחוצה הייתי יכולה להתנהל עם זה אחרת".

מתוך חשבון האינסטגרם של בר רפאלי barrefaeli@
משפחתה של רפאלי טענה בעבר כי הסיבה להשתמטות שלה מצה"ל היא היחס לו זכתה בבקו"ם וההתעלמות מהפניות שלהם בנוגע למצבה הבריאותי של בר: "הבאנו את כל האישורים שבר צריכה לעבור בדיקות רפואיות, אבל זה לא עניין אף אחד. טרטרו אותה והתייחסו אליה כמו לחייזר. בסוף לא נותרה ברירה: החלטנו שהיא תזרז את נישואיה", צוטט בזמנו אביה ב-YNET.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה