תרבות ופנאי

נינט טייב בתפקיד חדש ומפתיע: האם בר רפאלי צריכה לחשוש?

נינט טייב נבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של Erroca by Super Pharm, ותוביל את קמפיין משקפי השמש של הרשת
מערכת ice | 
נינט טייב (צילום פייסבוק/ נינט טייב)
לפי פרסום של אתר וואלה, נינט טייב, אחת הזמרות החזקות והמוערכות בישראל, משיקה פרק חדש בקריירה שלה עם קמפיין בולט עבור רשת Erroca by Super Pharm. טייב, שפרצה לחיינו בתוכנית השירה כוכב נולד שבה היא זכתה במקום הראשון, נחשבת לדמות מרכזית בתעשיית הבידור מעל ל-20 שנה, נבחרה להיות הפרזנטורית של המותג. מדובר בהזדמנות משמעותית עבור טייב, שכן הרשת לא שכרה פרזנטורית לפני כן.
בעבר, טייב השתתפה בקמפיינים רבים והייתה חלק ממספר פרויקטים משמעותיים, כולל הקמפיין המפורסם בו גילחה את ראשה עבור רשת סלולר בתמורה לסכום עתק של מיליון.
הקמפיין הקרוב יכלול פרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות ועוד, כאשר טייב תככב בכל חומרי הפרסום. ההופעה שלה בקמפיין תכלול את משקפי השמש של המותג, כך שהשפעתה תורגש בכל מקום.
החוזה שנחתם עם טייב מציין את החשיבות הרבה של שיתוף הפעולה, שכן מדובר בכניסתה הראשונה של פרזנטורית למותג. זהו מהלך משמעותי עבור הרשת, שמצפה כי נוכחותה של טייב תתרום רבות להצלחת הקמפיין ולהגברת המודעות למותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה