ויראלי

כוכבת האח הגדול חושפת טעות רפואית: "שמונה שנים לקחתי גלולות"

שיר צרפתי חשפה כי למרות האבחנות הרפואיות, היא נכנסה להיריון: "כל רופא אפשרי אמר לי שאצטרף להתנקות, ורק אז אולי אצליח להיקלט. שמרנו נגיעה לפני החתונה, והפסקתי עם הגלולות שבועיים לפני החתונה. התחתנו ב-8/7, אחרי שבוע גיליתי שאני בהריון. כמה טוב השם!".
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
שיר צרפתי, משתתפת לשעבר ב"האח הגדול" שחזרה בתשובה, הפתיעה את עוקביה בהודעה מרגשת: היא בהריון עם ילדה הראשון. צרפתי, שהתחתנה לאחרונה עם בן זוגה רון אליקים, חלקה את הבשורה המשמחת בקבוצת נשים בפייסבוק, כשהיא מדגישה את האמונה שלה בכוחו של בורא עולם.
סיפורה של צרפתי מעורר השראה במיוחד לאור האתגרים הרפואיים שעמדו בפניה. במשך שמונה שנים נטלה גלולות למניעת הריון, וקיבלה תחזיות פסימיות מרופאים לגבי סיכוייה להיכנס להריון בקרוב. למרות זאת, רק שבועיים לאחר הפסקת נטילת הגלולות ושבוע אחרי חתונתה, גילתה צרפתי להפתעתה כי היא בהריון.

בפוסט שפרסמה, היא כתבה בהתרגשות גדולה: "ואני פה להגיד לכם שאין כמו בורא עולם, השותף הכי טוב שיש! כשהשם רוצה לתת לנו ישועות מעל הטבע, זה לגמרי אפשרי!. שמונה שנים לקחתי גלולות".
היא המשיכה: "כל רופא אפשרי אמר לי שאצטרף להתנקות, ורק אז אולי אצליח להיקלט. שמרנו נגיעה לפני החתונה, והפסקתי עם הגלולות שבועיים לפני החתונה. התחתנו ב-8/7, אחרי שבוע גיליתי שאני בהריון. כמה טוב השם!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    8 שנים גלולות ושמרה נגיעה
    אמנון 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היא לקחה גלולות נגיעה כמה גועל נפש
    סגור