ויראלי

יעל בר זוהר משתפת בכאב: "הכאב והאובדן הקשים מכל"

בר זוהר העלתה סטורי מתוך הסוכה בבית שלה וכתבה: "סוכות, עוד "חג" הגיע, אבל איך אפשר באמת לחגוג כשהלב של כולנו מכווץ מדאגה. המשפחה שלנו חטפה השנה את הכאב והאובדן הקשים מכל. אבל לגיא היה חשוב לעשות סוכה גדולה ושמחה כדי להכניס שמחה ואור הביתה"
מערכת ice |  2
יעל בר זוהר (צילום yaelbarzohar@, צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר)
אחרי השנה הקשה שעברה עליו ועל משפחתו, מגיש האח הגדול והישרדות ברשת 13, גיא זוארץ, שיתף בהכנות לקראת חג סוכות המתקרב, זאת בצל המלחמה הנמשכת והאבל שאין לו סוף. אבל גם אשתו יעל בר זוהר העלתה הלילה (אור לרביעי) קצת מההכנות לערב החג.
בר זוהר העלתה סטורי מתוך הסוכה בבית שלה וכתבה: "סוכות, עוד "חג" הגיע, אבל איך אפשר באמת לחגוג כשהלב של כולנו מכווץ מדאגה. המשפחה שלנו חטפה השנה את הכאב והאובדן הקשים מכל. אבל לגיא היה חשוב לעשות סוכה גדולה ושמחה כדי להכניס שמחה ואור הביתה".

היא כתבה: "רעש של מטוסים בשמיים ואני איבדתי את היכולת לחזור לישון...לפני השינה ליוש המתוקה שלי תמיד מברכת ואומרת שמע ישראל. הפעם היא פתחה בתפילה שלא נגמרה. אמן שהחטופים שלנו יחזרו הביתה בקרוב, אמן שהחיילים והחטופים שלנו לא ייפגעו ויהיו בריאים ושלמים ואמן שתושבי הצפון והדרום יחזרו לביתם ואמן שהמלחמה תסתיים ויהיה רק טוב לכולם. אמן ואמן אומרת לעצמי. באיזו עוד מדינה בעולם ילדה בת 9 לפני השינה צריכה להתפלל עבור דברים כאלה?".
היא המשיכה וכתבה: "אוהבת את האיש שלי. אסור לנו לוותר על התקווה וצריך לעשות הכל כדי להאיר את החושך. במעשים. עשייה למען כמו שהתפללנו בבית כנסת בכיפור 'עשה למען'. אנחנו מנסים לייצר לילדים שלנו שגרת חיים נורמלית, לילדים שלנו. אבל האמת היא שאין לנו בעצם מושג איך המצב הזה משפיע על הנפש העדינה של הילדים שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החטופים
    לביאה 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק הם סובלים,כל עם ישראל ובעיקר, החטופים,והעקורים מבית
    סגור
  • 1.
    די מספיק
    יהל 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    די, מספיק בר זוהר. לכולנו כל כך כואב . אין צורך בפרסומים כל יומיים
    סגור