ויראלי

בתו של גדעון סער משתפת מסר מאיים מהמשפחה: "תפסיק לחיות על חשבוננו"

אחרי שנאלצה להתמודד עם הביקורות על כניסתו של אביה לממשלה וספגה את חיצי הביקורת על שמו, השחקנית אלונה סער שמחה סוף סוף לשתף מחייה של אימה ולהשתעשע על חשבונה

מערכת ice |  6
אלונה סער (צילום מסך חדשות 13)
סער, שציינה אמש את שידור פרקי הסיום של הסדרה בכיכובה "המפקדת", חלקה עם עוקביה באינסטגרם עוד דבר משמעותי שקורה בסביבתה: גניבות מהבניין של אימא שלה.
"לאימא שלי גונבים מהבניין כל הזמן משלוחים ליד הדלת אז היא הכינה שלט נוקב", סיפרה השחקנית בסטורי על רקע השלט המדובר בו נכתב:
"לגנב, עד כאן! היינו סבלניים בגלל תקופת החגים ויום כיפור, אבל אם זה יימשך נאלץ להפעיל מצלמות ולזהות אותך. כבר חושדים בך, אבל נוקטים בפעולה כדי לאפשר לך להתאפס. אנחנו עובדים קשה כדי להתפרנס, תפסיק לחיות על חשבוננו, זה לא לעניין, ובטח לא בתקופה הזו".
סער, שהשתעשעה מהפנייה של אימא, עקצה אותה על הדרך גם על "האיום" המסודר: "שימו לב שהיא שמה את זה בתוך ניילונית", גיחכה השחקנית.

מתוך חשבון האינסטגרם של אלונה סער alonasaar@
בהמשך, השחקנית התייחסה לסיום שידור "המפקדת" ולמשמעות של הסדרה בחייה: "המפקדת נגמר ואני אישית עוד לא מעכלת. גם בשל מחסום רגשי אבל בעיקר כי זה פשוט מעציב אותי.אז בקצרה אני אגיד, שבלי להגזים, הסדרה הזו שינתה לי את החיים".
סער המשיכה ותיארה את הקושי לצלם בשנים האחרונות ובעיקר בצל המלחמה: "בעונה השנייה תקף הדיכאון ובעונה השלישית המלחמה (שלא להאמין שאנחנו עדיין נמצאים בה ושהחטופים עוד נרקבים בעזה)", מחתה השחקנית.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אלונה סער
    איתן 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלונה ואימה מעניינים לא מעניינים אף אחד. אלונה היא חנטרישית וחרטטנית אישה רעה שונאת אדם ואולי גם שונאת את אביה ואת המדינה עם התנהגות
    סגור
  • 4.
    אלונה סער חורי
    יוספה 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עדיף לחיות ע"ח ערבי ? שמא הפסקת להתבולל ?
    סגור
  • 3.
    ימותו הקנאים
    גליה 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אלונה את מוכשרת, ונהדרת
    סגור
  • 2.
    0מולאנית ארורה !!
    בני 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    7 7
    יאלהההה לעזה
    סגור
  • חבלז
    שמוליק 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכמה שיותר מהר
    סגור
  • 1.
    תפסיקי את לחיות על חשבוננו
    עוד טיפשה 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 7
    כל הפרסום בזכות אבא ןאמא , לעצמך את אפס וחא שווה שקל , חטופים? עסקה? ? מה עם החיילים שנרצחו לא מגיע להם סגירת מעגל .. יאלה עטד קלפניסטית .. עצם העובדה שאין לך כיבוד מינימילי לאבא שלך מראה בשיוק איזה אנרכיסטים אגואיסטית את..
    סגור