ויראלי

תיעוד דרמטי: רסיס ענק נופל סנטימטרים מאזרחים בחולון

אסון כבד נמנע אמש בחולון במהלך ירי הטילים של חיזבאללה למרכז הארץ. שברי יירוט שנפלו בעוצמה רבה מהשמיים נחתו באמצע רחוב הומה אדם – סנטימטרים בודדים מאזרחים שנבהלו מהפגיעה. צפו בתיעוד

מערכת ice | 
שברי יירוט נוחתים בחולון (צילום מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות)
כפי שעולה ממצלמות האבטחה, האזרחים שיכלו להיפגע מהאירוע הם רוכב אופנוע שמרכיב רוכבת נוספת ומתחיל ככל הנראה בנסיעה בתום האזעקה. וכן קבוצת אזרחים שמתהלכת ברחוב בסמוך להם. לא ברור עדיין האם מדובר בתושבים אשר שמעו את האזעקה ולא המתינו את 10 הדקות המומלצות ע"י פיקוד העורף לשהייה במרחב המוגן.
הרסיס הענק, שנחת במהירות שיא מהשמיים, פגע סנטימטרים בודדים מהרוכבים שעצרו את נסיעתם ובעטו ברסיס עם הרגל, וכן מהאזרחים המבוהלים שחלקם ברחו מהאזור ברגע נחיתת שברי הטיל.
כזכור, אזעקות הופעלו אמש בשורת יישובים ארוכה באזור המרכז, השרון והשפלה - בעקבות ירי טילים של חיזבאללה מלבנון. על פי דובר צה"ל, זוהו שלושה שיגורים שחצו משטח לבנון ויורטו. רסיסי רקטות אותרו במספר מוקדים בגוש דן, בשפלה ובשרון.
 
 
שימו לב, על פי ההסבר של פיקוד העורף, פרק הזמן שלוקח לשברי יירוט רקטות ליפול אל הקרקע עלול להימשך דקות ארוכות ולסכן את מי שיוצא מהמרחב המוגן לפני חלוף הסכנה. פיקוד העורף מפעיל התרעה בכל מקום בו קיימת סכנה לתושבים, כולל באזורים שנשקף בהם סיכון לנפילה של שברי יירוט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה