ויראלי

צפו: הזמרת נופלת מהבמה לבור בזמן ההופעה ונעלמת לקהל

הזמרת והשחקנית האמריקאית, אוליביה רודריגו, נפלה בהופעה במלבורן דרך פתח שנותר חשוף על הבמה. הנפילה הפתאומית, שנראתה חמורה מאוד בתחילה וגרמה לקהל להתנשף בחשש, הסתיימה באופן לא צפוי

מערכת ice | 
אוליביה רודריגו בזמן הנפילה (צילום מסך מתוך חשבון היוטיוב wigconic)
זוכת הגראמי וכוכבת הפופ, אוליביה רודריגו, חוותה אמש נפילה חדה על הבמה בהופעתה במלבורן, אוסטרליה ונעלמה לשנייה מעיניי הצופים. במהלך ההופעה האנרגטית של כוכבת הפופ, הזמרת צעדה אל עבר חור נסתר שנותר פתוח על הבמה וצללה לתוכו תוך שהיא מנסה לעצור את הנפילה בידייה. למרות החוויה הקשה, הזמרת התאוששה במהירות שיא וקמה שוב על הרגליים – כשאת הקהל המבוהל היא מרגיעה במסר: זה היה כיף, אני בסדר".
כזכור, רודריגו ידועה בשל תפקידיה כפייג' אולברה בסדרת הילדים של ערוץ דיסני "ביזארדבארק", וכניני סלזר-רוברטס בסדרה המוזיקלית של דיסני+, "היי סקול מיוזיקל: המחזמר: הסדרה."
 
זו איננה הפעם הראשונה שמשהו משתבש בהופעה של כוכבת הפופ. בחודש מאי האחרון הזמרת שרה לקהל שהגיע לראות אותה בלונדון, כאשר הטופ-חזיה הקטן שלבשה נקרע ואילץ אותה לאחוז בו בידה. גם אז רודריגו לא עצרה את המופע וסימנה לרקדנית הליווי שלה שתעזור לה. "זה פאקינג מביך, כמעט חשפתי את עצמי מולכם, אבל הכל בסדר עכשיו!", אמרה אז לקהל המשועשע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה