ויראלי

הזמר האהוב חוטף לקראת יום כיפור: "לראות ולבכות", "יש גבול"

הזמר האהוב רותם כהן הגיב בחריפות לדברים הקשים של אפרים שמיר: “יש גבול לכמה אפשר לכבד אותך כי כתבת נכסי צאן, מעריכים שאפו ואחלה על זה. אבל בוא, נראה שאתה אדם נרגן, מחרחר, ממורמר, ולא משחרר”. ומה חשבה ירדן אדרי?
מערכת ice |  6
אפרים שמיר (צילום פייסבוק)
לאחר הטקסט הקשה והמחפיר של הזמר הוותיק, חבר להקת 'כוורת' המיתולוגית, אפרים שמיר שיצא נגד יום כיפור ונגד הצמים ולאחר מכן העלה פוסט נוסף שלועג לרצון לאחדות חרף הדברים שכתב קודם, הביקורות הקשות עליו החלו לזרום.
שמיר כזכור כתב תחילה: “קחו את יום הכיפור שלכם ודחפו אותו ל… אני אשב לי במרפסת ואוכל חזיר לכבוד היום המיותר הזה”. לאחר מכן לעג בפוסט נוסף: “ברוח האחדות וכדי למנוע קרע בעם, אני חוזר בי מהחלטתי לאכול ביום כיפור חזיר במרפסת”.
בתגובה, הזמר האהוב רותם כהן הגיב בחריפות לדברים הקשים: “יש גבול לכמה אפשר לכבד אותך כי כתבת נכסי צאן, מעריכים שאפו ואחלה על זה. אבל בוא, נראה שאתה אדם נרגן, מחרחר, ממורמר, ולא משחרר”.

הוא גם עקץ: “וגם קצת מרגיש שעם הקילוגרמים השלת מעליך עוד כמה דברים נחוצים מאוד כדי להיות בן אדם. וחבל. אל תהיה ילד מזדקן רע. כבר נוכחנו לדעת ש’היא כל כך יפה’, ואתה כל כך אבל כל כך מכוער בתוכך. עכשיו תיקח את החזיר שלך, או שהוא ייקח אותך, צאו למרפסת ותתמודדו עם שניכם”
גם כוכבת האח הגדול ירדן אדרי החליטה לכתוב תגובה קשה נגד שמיר: “איזה אנשים יש לנו במדינה זה לראות ולבכות. מכבדים רק את מה שנוח להם ומתכתב עם האידאולוגיה בשקל תשעים שלהם”.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מכוער תרתי משמע
    בן יעקב 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם היית סתם מכוער שמן . היום אתה גם זקן מכוער , ממורמר ומלא רגשי נחיתות . בקרוב יזכה הציבור לראותך יורד לאדמה וניפטר ממך , חזיר !!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    למה אתם עונים לחמור הלא רלוונטי?
    אריק אנשטיין 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא חמוריקו חמודדד, אפריימק'ה חמוד לך תחליף חיתולים , השתן גמר לך את המוח.
    סגור
  • 4.
    שמיר נטול שורש
    הילה 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבד של סמול נים אדם ממורמר ופטטי
    סגור
  • 3.
    שמיר הקטן
    רמי אשקלון 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו תמיד. עוד מעט יחזור בו מהדברים. יגיד שלא הבינו אותו. הוציאו את הדברים מהקשרם. והבנות שלו יגידו שהוא סובל מדמנציה. מביש את בחרותו איש עלוב.
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי
    א 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אלו הליצנים שענו לאפרים ?
    סגור
  • 1.
    תגובה
    נחום 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הוא בכלל השמיר הזה שראוי בכלל להתייחס לאמירות שלו שהם כביכול יותר חשובות משל כל אזרח אחר במדינה ,איש כלום היה ואיש כלום נשאר
    סגור