ויראלי

חני נחמיאס מאבדת את השלווה: "אשת חינוך מופלאה, בושה"

מי שהפתיעה בחריפות התגובה שלה לסרטון שרץ ברשת בו מורה ערבייה חוגגת את ה-7.10 הייתה כוכבת הילדים והשחקנית האהובה שזכורה מתכנית 'החדר של חני' בחינוכית, חני נחמיאס שכתבה בצורה צינית על המורה המדוברת: “איזו אשת חינוך מופלאה”. אך חתמה את הדברים: “בושה, בושה”
מערכת ice |  5
חני נחמיאס (צילום אינסטגרם/ חני נחמיאס)
חגיגה של אירועי הזוועות מבוקר ה-7 באוקטובר, קיימות גם עכשיו שנה אחרי אותו יום נורא והדבר המרתיח מכל? זה קורה כאן בישראל. עמוד האינסטגרם של “דניאל עמרם ללא צנזורה” העלה סרטון שמתעד מורה בישראל שמלמדת ילדים בבית ספר “אלקלעה” בנצרת, אשר רוקדת וחוגגת ממש את “ביום הזה – 7/10/23” כשברקע מתנגן השיר “זמנים טובים”, זאת במקום לכבד את היום הקשה.
מי שהפתיעה בחריפות התגובה שלה הייתה כוכבת הילדים והשחקנית האהובה שזכורה מתכנית 'החדר של חני' בחינוכית, חני נחמיאס שכתבה בצורה צינית על המורה המדוברת: “איזו אשת חינוך מופלאה”. אך חתמה את הדברים: “בושה, בושה”

כוכב “הישרדות”, מישל טרוני הגיב גם הוא בזעם רב: “אם היא לא עצורה, תנו לעצמכם סטירה ותארזו תיק כי הם ניצחו. אחרי מה שעשו לנו, היא לא רק צריכה להיות עצורה, אלא מגורשת מהארץ החלאה”.
אל השניים הצטרף גם יוצא “האח הגדול”, ברק אדרי שהגיב לתיעוד המרתיח: “ממה אתם מופתעים? מחבלת שמחנכת מחבלים קטנים… למה בכלל צריך לפרסם את זה? לא חבל על האינטרנט?”.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מורה זבל
    מאיר 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעביר חוק גירוש משפחות מחבלים מהארץ עכשיו
    סגור
  • 4.
    שהידים
    אורח 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם שמחים להיות שהידים, וישראל חייבת לשמח אותם.
    סגור
  • 3.
    בני אדם ? חיות
    מוטי 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המורה המחבלת רק מוכיחה לנו שוב, יש לנו עסק עם חיות מזוהמות ויש לבער את הנגע מקרב אוכלוסיית ישראל. לאחר שהמחבלת תשב כמה שנים בכלא צריך לגרש אותה לעזה, נראה איך היא "תחייה" שם אם בכלל.
    סגור
  • 2.
    לא קונה מהם כלום (ל"ת)
    שי 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הגיע זמן גרוש
    פרח 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להמשיך ככה בוגדים מגרשים אותה ואת משפחתה שתחגוג בעזה. הגיע הזמן לחוק שימומש גרוש בוגדים מהארץ בית שנהרס למחבלים לא יבנה יותר שהשטח ההרוס יהווה תזכורת לדורות שמי שמחבל בארץ שלנו מגורש וביתו הרוס לדורות.
    סגור