ויראלי

מגיש חדשות 13 סוגר שנה קשה: "נחשפתי לזוועות, נחרדתי"

יוסי אלי מתרגש לקראת הקרנת הסרט "הרשימה של עוז" :"שום דבר לא הכין אותי לאתר מסיבת הנובה. הטבח שם היה מזוויע. הגעתי לשם 48 שעות אחרי הטבח. ריח של מוות עמד באוויר. שם פגשתי פעם ראשונה את נקודת האור בתוך החושך. את עוז. מאז אני במסע איתו. שמונה חודשים שבהם אני מלווה אותו בחיפוש אחר הילדים שהציל"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
הערב המסע של יוסי אלי, כתב חדשות 13, מגיע לסיום. ״הרשימה של עוז״ סרט שיצר יחד עם גידי מרון ישודר ב-21:30 וייתן הצצה לגבורה יוצאת דופן של עוז. האיש שעזב את המשפחה בשביל להציל כל כך הרבה אנשים, בהפקת סלוצקי הפקות ורינת קליין.
אלי סיפר: "מאז שהגעתי לתחנת שדרות בשעה 10 בבוקר אני במסע . האסימון נפל ברגע שמחבלי נוחבה פתחו בירי לעבר הצוות שלנו. אז הבנתי. התיעוד שלנו הוא שליחות. אחרי שראיתי מה הם עשו בתחנת המשטרה בשדרות, עברתי לקיבוצים, המשכתי לניר עוז שהפך למחנה השמדה מודרני".

הכתב הוותיק הוסיף: "הגעתי לנחל עוז וביקרתי בבית משפחת ערבה שם בשידור חי המחבלים הוציאו להורג את המשפחה ואז לקחו את תומר למסע טיהורים. נחשפתי לזוועות בכפר עזה ומשפחת עידן, והארונית שבה הסתתרו אחיה של אביגיל הקטנה בעוד הוריה כבר אינם בין החיים. הגעתי לבית של פסי בבארי ונחרדתי למראה הזוועות. אבל שום דבר לא הכין אותי לאתר מסיבת הנובה".
עוד חשף לסיום: "הטבח שם היה מזוויע. הגעתי לשם 48 שעות אחרי הטבח. ריח של מוות עמד באוויר. שם פגשתי פעם ראשונה את נקודת האור בתוך החושך. את עוז. מאז אני במסע איתו. שמונה חודשים שבהם אני מלווה אותו בחיפוש אחר הילדים שהציל. השמות נכתבו בדף מרושל על ידי חבריו. אנחנו ליווינו אותו גם במהלך תקופת. פוסט טראומה שחווה וגם במפגשים מרגשים לא פשוטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה