ויראלי

משה פרץ מתקרב לדת? "על זה רוצים להרוג אותנו"

משה פרץ מספר בראיון: "אנחנו שומרים שבת בבית והולכים לבית כנסת בשישי בערב. האמונה זה מה שמחזיק אותנו כעם. הקרבה שלי לקב"ה מביאה אותי לתובנות של חיים יותר טובים, זאת מסגרת שלא נותנת לאדם סקרן לשוטט ולבדוק כל מיני דברים שיגרמו לו נזקים, המסגרת הזו עושה אותי הרבה יותר טוב, אז להעצים את זה - הלוואי".
מערכת ice | 
משה פרץ (צילום אינסטגרם/ משה פרץ)
בראיון לעיתונאית יפעת הללי אברהם במגזין 'מאקו', הזמר משה פרץ חשף את השגרה בביתו ואת הקרבה לדת. הוא חושף בין היתר כיצד הוא שומר על האמונה ומה הערכים שהוא מעביר לילדיו.
פרץ סיפר בין היתר: "אנחנו שומרים שבת בבית והולכים לבית כנסת בשישי בערב. האמונה זה מה שמחזיק אותנו כעם. הקרבה שלי לקב"ה מביאה אותי לתובנות של חיים יותר טובים, זאת מסגרת שלא נותנת לאדם סקרן לשוטט ולבדוק כל מיני דברים שיגרמו לו נזקים, המסגרת הזו עושה אותי הרבה יותר טוב, אז להעצים את זה - הלוואי".

עוד חשף: "הילדים שלי לומדים בחינוך דתי, מתפללים כל בוקר, הם מקבלים שם ערכים דתיים שבעיניי כל ילד יהודי במדינת ישראל חייב לקבל, אם לא, מה אנחנו שווים? בלי זה - לכי ליוון, לכל מדינה אחרת ותחיי שם, צריך לדעת מה זה פסח וסוכות ויום כיפור וכמו שמבינים את יום השואה".
לסיום הוסבר: "צריך להבין גם את יציאת מצרים, זה מי שאנחנו, ואם לא נקיים את הזהות הזאת, אני חושב שאין לנו צורך בקיום מדינת ישראל, על זה אנחנו נלחמים ועל זה גם רוצים להרוג אותנו, אז חייבים לשמר את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה