רכילות עסקית

משה פרץ עשה סולחה עם אגם בוחבוט? היום תקבלו תשובה

הזמר האהוב משה פרץ יגיע הערב לריאיון בערוץ 14, בתוכניתם של המגישים שי גולדשטיין ונועם פתחי, ברקע הפרסומים על סולחה בינו לבין אגם בוחבוט והגעה להסכמות
מערכת ice | 
אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום ויקיפדיה/ פיני סילוק, אינסטגרם/ משה פרץ)
לאחר שפורסם ב-mako כי הזמר משה פרץ והזמרת אגם בוחבוט שלהם היכרות ארוכה ורצפות עליות וירידות, עשו סולחה כאשר הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי בית המשפט, בנוגע לפיצויים שפרץ דרש מבוחבוט, לאחר שזו נפרדה ממנו בסכסוך העסקי המתוקשר.
כזכור, הרשת סערה כאשר לפני קצת יותר משנה, בוחבוט נפרדה רשמית ממשה פרץ שגילה אותה לראשונה בתכנית "בית ספר למוזיקה". בתוך כך, באותו הזמן נחשף כי הפרידה בין השניים לא נגמרה בצורה טובה, כאשר משה פרץ איים לתבוע את בוחבוט בסכומי עתק.
מאז ובמשך שנה שלמה עורכי דינם של השניים ניסו להגיע להסכמות כספיות הנוגעות לניתוק הקשר. לפני מספר ימים פורסם כי השניים הגיעו להסכמות בנוגע לסכום הפיצויים שתשלם אגם בוחבוט לפרץ, כאשר אותו הסכום לא נחשף.

ברקע הדברים, הערב (חמישי) יגיע משה פרץ לערוץ 14, לתוכניתם של צמד המגישים שי גולדשטיין ונועם פתחי, וידבר גם על בוחבוט. בהצצה מהריאיון שישודר הערב, ניתן לראות כי את רוח הדברים מצדו של הזמר משה פרץ.
 
קרדיט: באדיבות ערוץ 14
"אגם, אי אפשר לקחת את זה ממנה וממני, יש לנו קשר, היא חלק ממני, מגיל 8 וחצי אני מגדל אותה כמו ילדה... הרגשתי שליחות להביא אותה ממקום X ל-Y, עכשיו היא בוגרת וזו לא חתונה קתולית, מאחל לה בהצלחה, אני תמיד בעד לעשות את הדברים בשלום". אמר פרץ בין היתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה