תקשורת ומדיה

חוזר בתשובה? הצעד הדרמטי של כוכב "האח הגדול"

האם כוכב תוכנית הריאליטי צפוי לעשות שינוי משמעותי בחייו כשהוא מתקרב לדת? בסטורי שפרסם נראה שהוא לקח על עצמו לבצע מצווה חשובה: "מילה זו מילה"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
גיא איתן שהתפרסם בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", פרסם שהחליט לקחת על עצמו מצווה חשובה.
למשך 30 יום כוכב "האח הגדול" החליט לשים על עצמו מדי יום ציצית. הוא צילם את עצמו מול המראה במעלית עם הציצית, וכתב בסטורי: "מילה זו מילה 30/1 ציצית יצאנו לדרך".
לא מדובר בפעם הראשונה בשביל איתן, לפני כחצי שנה פרסם כי הוא הגיע לשיעור של הרב שניר גואטה, וכתב: "הבטחה זו הבטחה". בהמשך הוא הוסיף כי נענה לאחת המצוות החשובות בדת היהודית, ואמר כי הוא "לקח על עצמו 40 ימים ללכת עם ציצית". כזכור, לא מדובר בפעם הראשונה בה הוא החליט לעשות זאת. כמו כן, בהמשך הוא פנה לעוקביו וביקש מהם להצטרף אליו ל"אתגר".
אתמול פורסם כי איתן מחפש דירה להתגורר בה בזמן שיפוצים לדירה החדשה שלו. איתן רכש לאחרונה את הדירה במגדל היוקרה שאותה שכר  בצפון תל אביב בחודשים האחרונים, תמורת 6.5 מיליון שקלים. הוא לא הסתפק בהוצאה הזאת, וגם החליט לשפץ את הנכס בכמה מאות אלפי שקלים. 
הוא עדכן כי השיפוצים יתחילו ב-10 באוגוסט וכי הוא מחפש דירה חלופית להתגורר בה. "אני מתחיל את השיפוץ וטכנית הופך להיות הומלס, אני צריך בית", שיתף. 
אז מה הדרישות? לאיתן לא משנה מספר החדרים, העיקר שהדירה תהייה מרוהטת קומפלט- כזאת שצריך להביא אליה מזוודה. מבחינת זמנים, איתן יזדקק לה לחודש- חודש וחצי, עד שיוכל לשוב לביתו החדש והמשופץ. המיקום המבוקש: תל אביב או הרצליה, עם דגש על האזורים: הגוש הגדול, ל' החדשה ופארק צמרת. 
איתן צפוי להתגורר בדירה לבדו, לאחר שנפרד לפני כחודש מבת זוגו, ליאור עמר, לאחר זוגיות צמודה של מספר חודשים פלוס חופשה משותפת בדובאי. "אנחנו כנראה לא מצליחים לגשר על הפערים וזה בסדר", שיתף באותם ימים. "אני מרגיש נורא נבוך שמערכת היחסים שלי פומבית, ועכשיו אני גם צריך להודות בכישלון". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צופים בזבל הזה. לא מענין. חבל על הזמן. (ל"ת)
    שימי 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור