ויראלי

ערן צור פגע בסמל של חגי תשרי ועורר סערה: "דוחה וחודרני"

המוזיקאי, ערן צור, לא התלהב מצלילים יהודים מובהקים ועורר סערה ענקית ברשת: צור, הרוקיסט, צייץ בצאת החג את דעתו הלא אוהדת על נגינת השופר הצורמת ועורר עליו את חמת המאמינים הרגישים. כיצד הגיב?

מערכת ice | 
ערן צור (צילום מתוך חשבון ה-X של ערן צור @tzur_eran)
"יש כאן מישהו בשכונה שתוקע בשופר להנאתו בכל תקופת החגים", כתב צור בן ה-59 בחשבון ה - X שלו (טוויטר לשעבר). "מעודי לא שמעתי צליל דוחה כל כך. ממש שומעים שזה איבר אורגני שמפיק סאונד חודרני שאין להימלט ממנו. אני מכבד את המנהג בבית הכנסת. אבל בבית? אח יקר. תפסיק מיד".
צור, שנגע כאמור בנקודה רגישה, במיוחד בתקופת חגי תשרי, קיבל בתגובה תגובות ביקורתיות רבות עם איחולים קשים. "זמר בינוני עם קול צרוד. מציע לך כרטיס בכיוון אחד לאירופה", כתב צייצן אחד. בעוד אחר משווה בין קולו של צור לנעירת חמור וצייצן נוסף נוזף בו: "אם זה היה כלי נגינה בהודו או מונגוליה היית מתמוגג בהנאה"
 
המוזיקאי, שהבין ככל הנראה שהערה שלו יצאה מידי שליטה, פרסם ציוץ נוסף והתנצל: "אני מצטער על הציוץ המטומטם שלי בקשר לשופר. מבקש סליחה ממי שנפגע או נפגעה ממני. אוהב את היהדות הגדולה וגאה להיות יהודי. ושיהיה לנו טוב ובטוח כאן", ריכך צור את דעת הקוראים – שחלקם קיבלו את ההתנצלות ואף התנערו מהעליהום על הזמר, בעוד אחרים מאשימים את צור שאפשר ל"פאנטים" להוביל אותו.
צור הספיק מאז למחוק את הציוץ המקורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה