ויראלי

בגיל 50: עברי לידר בבשורה הכי מרגשת בחייו

עברי לידר ויונתן מצ'ניק מרחיבים את המשפחה בצל מציאות מורכבת: "שמחים לספר שהמשפחה שלנו מתרחבת ושיש לנו תינוק בדרך, אח לאלבי"
מערכת ice | 
עברי לידר (צילום יוסי אלוני/פלאש 90)
בעולם שלעתים נדמה כי הוא מתהפך, סיפורי אהבה ומשפחה ממשיכים להאיר את דרכנו. הזמר האהוב עברי לידר בן ה-50 וארוסו יונתן מצ'ניק הקטן ממנו ב-17 שנים הכריזו על הרחבת משפחתם, בבשורה שהפיחה תקווה בלבבות רבים. הזוג, שכבר מגדל את בנם אלבי בן ה-5, מצפה כעת לילדם השני באמצעות אם פונדקאית, בתהליך שמסמל לא רק את אהבתם העמוקה, אלא גם את השינויים החברתיים והמשפטיים שחלו בישראל בשנים האחרונות.
בפוסט מרגש באינסטגרם, שיתף לידר את הבשורה המשמחת עם מעריציו הרבים. "שמחים לספר שהמשפחה שלנו מתרחבת ושיש לנו תינוק בדרך, אח לאלבי", כתב הזמר, וחשף כי הפעם ההיריון מתקיים בישראל. לידר הדגיש את חשיבות פסיקת בג"ץ שאפשרה זאת, ובכך שיקף את המאבקים הרבים שעברה הקהילה הגאה בדרך להכרה בזכויותיה.

הסיפור האישי של לידר ומצ'ניק משקף מסע ארוך של אהבה, התמדה ואומץ. הזוג, שנמצא יחד כבר 6 וחצי שנים, התארס ב-2021 אך טרם נישא רשמית - עובדה המדגישה את המורכבות של חיי זוגות להט"בים בישראל. למרות האתגרים, הם ממשיכים לבנות את משפחתם בנחישות ובאהבה, כשהם מהווים מקור השראה לרבים.
מה שהופך את הבשורה למיוחדת עוד יותר הוא הקשר האישי עם האם הפונדקאית, שחר מייזנר, חברה קרובה של הזוג. לידר הביע את הערכתו העמוקה כלפיה: "שחר, אנחנו מעריצים אותך על העוצמות, על נדיבות הלב ועל חברות האמת, ומאושרים שבחרת בנו להיות הפונדקאית שלנו ולשאת את העובר שלנו לתקופת ההריון. תודה על המתנה הכי גדולה שיש". מילים אלו מדגישות את החשיבות של תמיכה חברתית ואת העוצמה של קשרי חברות אמיתיים.
סיפורם של לידר ומצ'ניק מעלה שאלות חשובות על משמעות המשפחה בחברה המודרנית, על זכויות להט"ב, ועל האתגרים והשמחות הכרוכים בהקמת משפחה בנסיבות לא שגרתיות. בעוד שהם חוגגים את הרחבת משפחתם, הם גם מסמנים את הדרך עבור זוגות רבים אחרים, ומראים כי אהבה, בכל צורה שהיא, יכולה לנצח את כל המכשולים. כשאלבי הקטן יקבל בקרוב אח או אחות, הוא יגדל לתוך משפחה שמגלמת אומץ, נחישות ואהבה ללא תנאי - ערכים שכל ילד ראוי לגדול לאורם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה