תרבות ופנאי

צפו: הנשיקה הלוהטת של יוני בלוך ועברי לידר

כמו בכל שנה בקיץ, יוני בלוך ביצע את סבב ההופעות שלו בבארבי. רק שהשנה הוא הוא הפתיע את המעריצים באחת ההופעות עם נשיקה בלתי נשכחת, עם לא אחר מהזמר עברי לידר.
מערכת ice | 
יוני בלוך, מנכ"ל eko (צילום אלון בנארי)
אמש (יום ראשון) התקיימה אחת מההופעות האייקוניות של יוני בלוך, בבארבי שבנמל יפו. השנה בלוך חוגג 20 שנה לאלבום שלו "אולי זה אני", ואחרי 20 שנה הוא החליט להקליט את האלבום מחדש. בראיון ל"ישראל היום" אמר בלוך: "את האלבום הקלטתי מחדש כדי להוציא אותו מציפורניה של חברת התקליטים שהערימה עלי קשיים כשרציתי להדפיס אותו מחדש".
בהופעה התארחו אפרת גוש ועברי לידר, והיא היתה מפוצצת עד אפס מקום כמו כל הופעה של יוני בלוך בחודשי הקיץ. לא בטוח שלידר קיבל התראה מראש על מה שעתיד להתרחש לו. בזמן שהם שרו יחד יוני בלוך לקח את המיקרופון, התנצל בפני אימו ונישק את עברי לידר נשיקה צרפתית שלא היתה מביישת אף סרט הוליוודי. המעריצים היו בשוק.
 
@noya_katalan תמיד כאן לשרותכם😝 #תודוליאחרכך #ללאמילים #הופעה #נשיקה #צרפתית #יוניבלוך #עברילידר #פוריו #foryou #ישראלבידור ♬ צליל מקורי - noya_katalan

כזכור זאת לא הפעם הראשונה שבלוך מנשק אורח על הבמה. בסבב הופעותיו בשנת 2022 בלוך אירח את רן דנקר, וגם הוא לא הצליח להתחמק משפתיו של בלוך.
 
@gilmishali7 במפתיע: #יוניבלוך ו #רןדנקר התנשקו בהופעה 👁 #fyp #foru #vira #פוריו ♬ צליל מקורי - Gil Mishali גיל משעלי

יוני בלוך נשוי כבר 11 שנה, ואב לשלושה ועברי לידר במערכת יחסים ארוכה עם גבר. המניע של בלוך לנשק גברים בהופעות שלו עדיין לא ידוע, אך מה שבטוח זה תופס את הכותרות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה